تایمز گروپ
آخرین پاسخگویی: 18 روز قبل
دنبال کردن پروفایل فعالیت از  June 2024 تعداد پرونده   (0)

اخذ اقامت کشور امارات متحده عربی

اگر قصد دریافت اقامت امارات متحده عربی را دارید و دنبال یک راه مطمئن و آسان در عین حال سریع برای گرفتن اقامت این کشور هستید همین الان با کارشناسان و وکلای مهاجرتی گروه تایمز تماس گرفته و پروسه اقامتی خود در کشور امارات متحده عربی را شروع کنید .

0
(0)
0 106
2 ماه قبل
  • CAP8

شرایط گرفتن اقامت کشور امارات متحده عربی

کشور امارات متحده عربی از جمله کشورهایی است که شرایط و ضوابط مشخص و بخصوصی را برای اعطای اقامت به مهاجران قرار داده است ، اقامت کشور امارات متحده عربی با توجه به شرایط این آن میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد ، ما در موسسه تایمز گروپ با ایجاد ایجنت های رسمی و تشکیل روابط سازمانی در کشور امارات متحده عربی توانایی دریافت اقامت شما در سریعترین زمان ممکن متناسب با شرایط هر فرد را داشته  

اطلاعات بیشتر درباره کشور امارات متحده عربی

امارات متحدهٔ عربی (به عربی: الإمارات العربيّة المتّحدة) که معمولاً امارات نامیده می‌شود، کشوری در غرب آسیا است که در شرق شبه‌جزیرهٔ عربستان قرار گرفته و با کشورهای عمان و عربستان سعودی مرز مشترک دارد و از طریق خلیج فارس با قطر، بحرین و ایران مرتبط است. ابوظبی پایتخت این کشور است، درحالی‌که دبی، پرجمعیت‌ترین شهر، و یک مرکز اقتصادی بین‌المللی است. بیشترین درازای کشور امارات متحده عربی بر مبنای داده‌های جغرافیایی ۵۶۲ کیلومتر است.امارات متحدهٔ عربی یک پادشاهی انتخابی از همبستگی هفت امارت است که شامل ابوظبی (پایتخت)، عجمان، دبی، فجیره، رأس‌الخیمه، شارجه، و ام‌القیوین می‌شود. هر امارت توسط یک امیر اداره می‌شود که این امیران مجلس عالی اتحاد را تشکیل می‌دهند؛ امیر ابوظبی همیشه رئیس امارات متحدهٔ عربی است، درحالی‌که امیر دوبی همواره مقام نخست‌وزیری این کشور را برعهده دارد. در سال ۲۰۱۳، جمعیت این کشور ۹٫۲ میلیون نفر بود که از این تعداد ۱٫۴ میلیون نفر شهروند امارات و ۷٫۸ میلیون نفر غیر اماراتی بودند.در سال ۲۰۲۰، جمعیت امارات متحدهٔ عربی تقریباً ۹٫۹ میلیون نفر بود.منطقه‌ای که اکنون امارات متحدهٔ عربی نامیده می‌شود از ۱۲۵٫۰۰۰ سال پیش مسکونی بوده‌است. این شهر چهارراه تجارت بسیاری از تمدن‌ها از جمله بین‌النهرین، ایران و هند بوده‌است.اسلام دین رسمی و عربی زبان رسمی امارات است. ذخایر نفت و ذخایر گاز طبیعی امارات متحدهٔ عربی به‌ترتیب ششمین و هفتمین ذخایر بزرگ جهان هستند. زاید بن سلطان آل نهیان، حاکم ابوظبی و اولین رئیس کشور، با سرمایه‌گذاری درآمدهای نفتی در امور بهداشتی، آموزشی و زیرساخت‌ها، بر توسعهٔ امارات تأثیر داشت. امارات متحدهٔ عربی دارای بیشترین تنوع اقتصادی در میان اعضای شورای همکاری خلیج فارس است.در سدهٔ بیست و یکم، وابستگی این کشور به نفت و گاز کمی کاهش یافته‌است و از نظر اقتصادی بر گردشگری و تجارت متمرکز شده‌است. 

مهمترین و بهترین شهرهای امارات متحده عربی برای اقامت و سکونت کدام است ؟

اقامت در شهر ابوظبی :

امارت ابوظبی یکی از هفت امارتی است که امارات متحده عربی را تشکیل می‌دهند که مرکز آن شهر ابوظبی است. «ظبی» نام عربی یک گونه آهوی خاص بومی عرب است که در این منطقه رایج بوده‌است. ابو ظبی به معنی مکانی پر از «ظبی» (آهو) است. این شهر پایتخت کشور امارات متحده عربی است و از نظر وسعت بزرگترین امارت آن (۶۷٬۳۴۰ کیلومتر مربع) به شمار می‌رود و به تنهایی حدود ۸۷ درصد این کشور را دربر گرفته‌است. ابوظبی همچنین از نظر جمعیتی هم بزرگترین شهر امارات متحده عربی است. در ژوئیه ۲۰۱۱، جمعیت آن ۲٬۱۲۰٬۷۰۰ نفر تخمین زده می‌شود که ۴۳۹٬۱۰۰ نفر آن‌ها (حدود ۲۰٪) شهروند اماراتی هستند. مقر امیر امارات متحده عربی هم در شهر ابوظبی قرار دارد. علاوه بر آن، ابوظبی میزبان بسیاری از شرکت‌های نفت، سفارت‌خانه بسیاری از کشورهای خارجی و کابینه فدرال است. 

اقامت در شهر دوبی :

دبی (به عربی: إمارة دبي) یکی از امیرنشین‌های کشور امارات متحده عربی که پایتخت آن شهر دبی است.مساحت این شیخ‌نشین ۴٬۱۱۴ کیلومتر مربع است.آب شرب این کشور بسیار کم می باشد و آب شرب امارات از فرانسه وارد میشود.بیشتر جمعیت این کشور مهاجران تشکیل میدهند بیشترین آمار مهاجرت از کشور های: چین_نپال_بنگلادش_ایران_پاکستان_افغانستان است . امارات از نظر اقتصادی بسیار قوی می باشد و مردم آن در رفاه و آسایش کامل هستند.

شروط و الزامات اولیه اخذ اقامت امارات متحده عربی

موسسه تایمز با دارا بودن ایجنت رسمی در کشور امارات متحده عربی و ایجاد کانال های ویژه برای دریافت اقامت مهاجرین توانایی اخذ اقامت امارات متحده عربی در سریعترین زمان ممکن را دارد ، اط طرفی تعهدات موسسه تایمز در قبال اخذ اقامت متقاضی مشروط به رعایت ضوابط و تعهد به قرارداد در حین اجرای قرارداد میباشد . برخی از تعهدات متقاضی در این خصوص عبارتتند از :

  • شرط شماره 1: تحویل کلیه اسناد و مدارک متقاضی
  • شرط شماره 2: عقد قرارداد رسمی با موسسه تایمز
  • شرط شماره 3: پرداخت حق الوکاله وکیل امور اقامتی امارات متحده عربی و هزینه های دولتی
  • شرط شماره 4: در دسترس بودن متقاضی در طول مدت قرارداد
  • شرط شماره 5: ایجاد همکاری لازم در طی فرایند اجرایی
  • شرط شماره 6: متعهد به مفاد قرارداد منعقده

مراحل و فرایند دریافت اقامت امارات متحده عربی توسط موسسه تایمز

  • مشاوره و امکان سنجی:

با توجه به اینکه پروسه اقامتی هر شخص یک موضوع بسیار مهم و تاثیر گذار در آینده فرد میباشد لذا بمنظور جلوگیری از اتلاف زمان و سرمایه افراد قبل از هر گونه اقدام برای گرفتن اقامت کشور امارات متحده عربی لازم است ابتدا پرونده شما توسط مشاور و وکلای مجرب موسسه بررسی شود و سپس در صورت امکان میتوان نسبت به عقد قرارداد با موسسه تایمز گروپ اقدام شود ، در این مرحله ابتدا پرونده متقاضی ، شرایط عمومی و خصوصی ، اهداف اقامتی فرد و .... بررسی شده و در صورت امکان نسبت به تنظیم و عقد قرارداد اقدام میشود. 

  • تنظیم و عقد قرارداد:

 پس از بررسی اولیه پرونده شما در خصوص اخذ اقامت امارات متحده عربی شما میتوانید میتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به عقد قرارداد با موسسه اقدام نمایید کع در ادامه هر کدام از این دو روش را توضیح خواهیم داد :

1- عقد قرارداد غیر حضوری : در این روش شما میتوانید کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز را در شهر شخود آماده سازی کرده و سپس با حضور در دفاتر اسناد رسمی شهر خود  مدارک خود را تایید و قرارداد مربوطه را امضا و بهمراه گواهی امضا به آدرس دفتر موسسه پست کنید .

2- عقد قرارداد حضوری :  برای عقد و امضای حضوری قرارداد شما میتوانید با هماهنگی قبلی به دفتر موسسه مراجعه نموده و نسبت به تنظیم و امضای قرارداد اقامتی امارات متحده عربی اقدام نمایید . شما همچنین میتوانید با هماهنگی قبلی نسبت به دریافت یک نسخه یش نویس قرارداد اقدام نمایید.

  • آماده سازی مدارک و شرایط الزامی:

در این مرحله که یکی از مهمترین بخش ها برای موفقیت در پرونده های اقامتی امارات متحده عربی میباشد ضمن تشکل پرونده ، کلیه داکیومنت ها ، اسناد و مدارک لازم توسط کارسناسان و وکلای موسسه گردآوری و آماده سازی میشوند . لازم به ذکز است متقاضی میبایست کلیه همکاری لازم را در این مرحله با موسسه داشته باشد.

  • آغاز فرایند اجرایی طبق مفاد قرارداد:

در این مرحله فرایند اخذ اقامت امارات متحده عربی آغاز شده و بطور مرتب گزارش کار توسط ایجنت رسمی مجموعه در کشور هدف به متقاضی اعلام میشود . این مرحله شما انجام کلیه امور اداری در اداره مهاجرت امارات متحده عربی ، کنسولگری و سایر سازمان ها و ارگان های مربوطه میباشد.

شرایط و مدارک لازم برای گرفتن اخذ اقامت امارات متحده عربی 

هر فرد بنا بر شرایط خود میتواند نسبت به دریافت اقامت کشور امارات متحده عربی اقدام کند ، شرایط و مدارک عمومی برای هر فردی که تصمیم دارد اقامت امارات متحده عربی را بگیرد به شرح زیر است. 

  • دارا بودن پاسپورت با مهلت حداقل 12 ماهه تا پایان انقضا
  • کارت شناسایی ملی و جدید
  • 3 نسخه وکالت نامه محضری
  • ترجمه رسمی مدارک ممهور به مهر دادگستری
  • آخرین مدرک تحصیلی (در صورت نیاز)
  • تنظیم قرارداد رسمی با موسسه تایمز
  • سایر شرایط: تماس گرفته شود ....

اخذ اقامت دائم امارات متحده عربی

قبل از اینکه به اقامت دائم امارات متحده عربی بپردازیم بهتر است ابتدا مقوله اقامت دائم از دید جهانی را توضیح دهیم . همه کشورها اجازه اقامت دائم اعطا نمی‌کنند و اجازه‌ها و شرایط هر کشور بطور گسترده‌ای با یکدیگر متفاوت هستند. هر کشور در خصوص اقامت دائم تعاریف مختلفی دارند که روابطشان با سایر کشورها نیر بر این اساس تنظیم می‌گردد. اقامت دائم ممکن است در برخی از کشورها نیاز به طی کردن پروسه مینیمم زمان اقامت در کشور بعد از اعطای اقامت دائم باشد . برای مثال در آمریکا وضعیت تابعیت یا اقامت دائم بسته به این است که اگر فرد بیش از زمان مشخص شده خارج از کشور میزبان باشد. تابعیت خود را از دست می‌دهد. از طرفی کسی که اقامت دائم دارد اگر به وظایف شهروندی‌اش عمل نکند، وضعیت اقامت خود را از دست می‌دهد. امارات متحده عربی از جمله کشورهایی است که شرایط بخصوصی را برای اعطای اقامت به مهاجران قرار داده است ، پیشنهاد میشود برای بررسی شرایط و مشاوره تخصصی با وکلای گروه تایمز تماس گرفته تا در صورت امکان در سریع ترین زمان ممکن پروسه و فرایند اقامت دائم و پروسه اخذ شهروندی خود را در کشور امارات متحده عربی آغاز نمایید.

اخذ اقامت موقت امارات متحده عربی

قبل از اینکه به موضوع اقامت موقت کشور امارات متحده عربی بپردازیم ، قصد داریم مقوله اقامت موقت را بطور مختصر تعریف کنیم ، اقامت موقت (انگلیسی: Temporary resident) حق اقامت موقت یک تبعه خارجی در یک کشور بر اساس یک دوره زمانی مشخص است (از طریق دریافت روادید یا اجازه اقامت) بدون حقوق شهروندی کامل. این اجازه ممکن است برای تحصیل، تجارت یا دلایل دیگر اعطا شود. در خصوص اقامت موقت کشورهای مختلف قوانین و سیاست‌های خاص خود را دارند . پیشنهاد میشود برای بررسی شرایط و مشاوره تخصصی با وکلای گروه تایمز تماس گرفته تا در صورت امکان در سریع ترین زمان ممکن پروسه و فرایند اقامت موقت و پروسه اخذ شهروندی موقت خود را در کشور امارات متحده عربی آغاز نمایید.

مدت زمان اخذ اقامت امارات متحده عربی 

در حال حاضر روش ها و راه های مختلف و متنوعی برای گرفتن اقامت کشور امارات متحده عربی وجود دارد ، لذا با توجه به روش انجام کار پروسه اخذ اقامت کشور امارات متحده عربی در مدت زمان 4 الی 10 ماه انجام میشوند ، این زمان با در نظر گرفتن روش کارمیتواند کمتر یا بیشتر شود . (بمنظور تعیین شرایط و مناسب ترین روش برای گرفتن اقامت امارات متحده عربی میتوانید با مشاوران و وکلای موسسه تایمر تماس بگیرید)

هزینه دریافت اقامت امارات متحده عربی

هزینه گرفتن اقامت امارات متحده عربی بطور مستقیم با روش انجام کار رابطه مستقیم دارد ، برای مثال در حال حاضر اقامت امارات متحده عربی از طریق کار و استخدام با هزینه 2 تا 5 هزار دلار انجام میشود ، از سوی دیگر اقامت امارات متحده عربی از طریق ازدواج با هزینه حدودی 1000 تا 3000 دلار انجام میشود ، یا برای گرفتن اقامت این کشور از طریق بیزینس و تاسیس کمپانی با هزینه 5 تا 7 هزار دلار انجام میشود . لذا تعیین دقیق هزینه های اقامتی امارات متحده عربی به شرایط اختصاصی و روش کار بستگی دارد . اگر قصد دارید از هزینه های دقیق اقامت امارات متحده عربی مطلع شوید میتوانید با مشاوران و وکلای ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید (پس از ثبت و تکمیل فرم مشاوره در سایت)

روش های گرفتن اقامت امارات متحده عربی

 روش های مختلفی برای دریافت اقامت امارات متحده عربی وجود دارد ، در زمان حاضر بیش از 10 کانال و روش اقامتی وجود داشته که به اقتضای شرایط فردی و ماهیت هر پرونده یکی از این روش ها برای متقاضی انتخاب و پیش برده میشود ، در زیر برخی از رایج ترین روش های اقامتی امارات متحده عربی نام برده شده است .

گرفتن اقامت امارات متحده عربی از طریق ازدواج

در تاریخی که این متن گردآوری شده است امکان دریافت اقامت امارات متحده عربی از طریق ازدواج وجود داشته (لذا برای دریافت دقیق شرایط اقامتی امارات متحده عربی در زمان فعلی حتما با مشاوران و وکلای موسسه تایمز تماس بگیرید) ، بر اساس قوانین سرزمینی این کشور برای اقامت امارات متحده عربی از روش ازدواج، ابتدا در صورتی که یک مرد با تابعیت این کشور با زنی ازدواج کند که تابعیت خارج از این کشور را دارد، می تواند برای همسر خود درخواست اقامت کند و بلعکس این شرایط امکانپذیر است .

گرفتن اقامت امارات متحده عربی از طریق تولد

در تاریخی که این متن گردآوری شده است امکان دریافت اقامت امارات متحده عربی از طریق تولد فرزند وجود داشته (لذا برای دریافت دقیق شرایط اقامتی امارات متحده عربی از طریق تولد فرزند در زمان فعلی حتما با مشاوران و وکلای موسسه تایمز تماس بگیرید) ، در بسیاری از موارد مشاهده شده است که افرادی عامدانه و با قصد اخذ اقامت کشور امارات متحده عربی و تابیعت کودک خود در این کشور ، اقدام به تولد فرزند خود در خاک این کشور می نمایند، بر اساس قواعد کلی کشور ها را می توان به دو دسته تقسیم کرد، کشورهایی که برای اعطای اقامت خود از قاعده ی خاک تبعیت دارند و کشور هایی که برای اعطای اقامت خود از قاعده ی خون تبعیت دارند یعنی به عبارتی نژاد و ملیت نوزاد متولد شده همتراز با خاک خودشان باشد.

 گرفتن اقامت امارات متحده عربی از طریق سرمایه گذاری

در تاریخی که این متن گردآوری و نگارش شده است امکان دریافت اقامت امارات متحده عربی از طریق سرمایه گذاری وجود داشته (لذا برای دریافت دقیق شرایط اقامتی امارات متحده عربی از طریق سرمایه گذاری در زمان فعلی حتما با مشاوران و وکلای موسسه تایمز تماس بگیرید) ، یکی از راه های اخذ اقامت امارات متحده عربی از طریق سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری در یک طرح نوین با پتانسیل رشد بالا در نهایت میتواند منجر به صدور کارت اقامت برای سرمایه گذار شود.

 گرفتن اقامت امارات متحده عربی از طریق بیزینس

در تاریخی که این متن گردآوری و نگارش شده است امکان دریافت اقامت امارات متحده عربی از طریق راه اندازی بیزینس وجود داشته (لذا برای دریافت دقیق شرایط اقامتی امارات متحده عربی از طریق بیزینس در زمان فعلی حتما با مشاوران و وکلای موسسه تایمز تماس بگیرید) ممکن است در پاره ای از مسائل ممکن برای مخاطبان اخذ اقامت امارات متحده عربی از طریق راه اندازی بیزینس سوال باشد، اگر بدنبال گرفتن اقامت این کشور از این طریق هستید میتونید با ایجاد کسب و کار و راه اندازی بیزینس تحت شرایط خاص اقامت امارات متحده عربی را دریافت نمایید.

گرفتن اقامت امارات متحده عربی از سایر روش ها

ما در موسسه تایمز امکان این را فراهم کرده ایم که بطور عملیاتی با بکارگیری 12 روش اقامتی ، متناسب با شرایط متقاضی در سریعترین زمان ممکن اقامت فرد را دریافت نموده . بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سایر روش های اقامتی کشور امارات متحده عربی با کارشناسان ما در موسسه تایمز تماس بگیرید.

برای دریافت اقامت امارات متحده عربی از کجا شروع کنیم ؟

همواره مهاجرت و اخذ اقامت ، از دغدغه های همیشگی ملل و تابعیت های مختلف بوده است، بواسطه اخذ اقامت امارات متحده عربی میتوان از مزایایی که این کشور برای مردم خود در نظر گرفته اند و جایگاه و اعتبار بین المللی آن بهره مند شد  ، مزایایی همچون افتتاح حساب ارزی یا حساب بانکی بین المللی در بانک های این کشور ، دریافت دفترچه درمانی و شهروندی این کشور و ... سعی ما همواره بر این است تا با اطلاع از وضعیت موجود و نوشته هایی کوتاه و مختصر، آگاهی کافی را در ذهن مخاطب خود ایجاد کرده و آنرا برای یک مهاجرت با کیفیت بالا آماده کنیم، این لیاقت شما است تا مهاجرت با کیفیت را به همراه شرایط مساعد تجربه کنید.

اگر اکنون تصمیم جدی برای گرفتن اقامت امارات متحده عربی دارید پیشنهاد میشود ابتدا با ثبت درخواست خود در فرم مشاوره ، قبل از هر چیز با مشاوران و وکلای موسسه مشورت نمایید و شرایط خود را با ما در میان بپذارید . کارشناسان موسسه حداکثر ظرف مدت 1 ساعت با شما تماس گرفته و سایر مراحل و شرایط را با شما هماهنگ میکنند.

هیچ دیدگاهی یافت نشد

تا کنون هیچ پرسش و یا دیدگاه عمومی برای این خدمت ثبت نشده است ! شما اولین نفر باشید !

{{--sticky contact buttons--}}