تایمز گروپ
آخرین پاسخگویی: 22 روز قبل
دنبال کردن پروفایل فعالیت از  June 2024 تعداد پرونده   (0)

اخذ شهروندی کشور کره جنوبی

اگر قصد دریافت شهروندی کشور کره جنوبی را دارید و یا دنبال یک راه مطمئن و آسان در عین حال سریع برای اخذ شهروندی این کشور هستید همین الان با کارشناسان و وکلای مهاجرتی گروه مهاجرتی تایمز تماس گرفته و پروسه گرفتن شهروندی کشور کره جنوبی را برای خود و خانواده تان از همین الان شروع کنید .

0
(0)
0 69
2 ماه قبل
  • CAP1185

شرایط دریافت شهروندی کشور کره جنوبی

در واقع حقوق شهروندی در کره جنوبی آمیخته‌ای است از وظایف و مسئولیت‌های شهروندان در قبال یکدیگر ، شهر و دولت یا قوای حاکم و مملکت و همچنین حقوق و امتیازاتی که وظیفه تامین آن حقوق بر عهدهٔ مدیران شهری(شهرداری)، دولت یا به طور کلی قوای حاکم می‌باشد. به مجموعه این حقوق و مسئولیت‌ها ، «حقوق شهروندی در کره جنوبی » اطلاق می‌شود.

کشور کره جنوبی از جمله کشورهایی است که شرایط و ضوابط مشخص و بخصوصی را برای اعطای شهروندی به مهاجران قرار داده است ، اخذ شهروندی کشور کره جنوبی با توجه به شرایط این کشور میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد ، ما در موسسه تایمز گروپ با ایجاد ایجنت های رسمی و تشکیل روابط سازمانی در کشور کره جنوبی میتوانیم در سریعترین زمان با بکارگیری راهکارهای مناسب پروسه مربوط به اخذ شهروندی این کشور را بر عهده بگیریم. 

معرفی کشور کره جنوبی 

کره جنوبی با نام رسمی جمهوری کره (به کره‌ای: 대한민국) کشوری در بخش جنوبی شبه‌جزیره کره در شرق آسیا هست. پایتخت آن شهر سئول است و تنها با کره شمالی مرز خاکی دارد. سئول که یک شهر نوین و صنعتی و یکی از بزرگ‌ترین شهرهای دنیا و بزرگ‌ترین شهر کره جنوبی است در سال ۱۹۴۸ میلادی پایتخت کره جنوبی شده است. جمعیت این شهر بیش از ۱۰ میلیون نفر می‌باشد. شهرهای بوسان، دئگو و اینچئون از دیگر شهرهای مهم این کشور هستند. این کشور، با قوانینی که برابری اقتصادی و فرصت‌های برابر برای تمام مردم را تضمین می‌کند، میزبان شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی است که اقتصاد آن را توانمند می‌کند. به دلیل تنش پیوسته با کره شمالی، کره جنوبی ۲٫۶٪ از تولید ناخالص داخلی کشور را به نگهداری و بهبود ارتش خود اختصاص می‌دهد و ارتش این کشور، در رده‌های برتر قدرت نظامی جهان جای دارد. تاریخ کره از پارینه‌سنگی زیرین آغاز می‌شود و با چوسان و دوران باستان نمایان می‌شود. کره جنوبی در زمان سه قلمرو شیلا، باکجه، گوگوریو، شکل گرفته است. و بعد از قرن‌ها به کشور کره جنوبی تبدیل شده است. حدود ۱۹۷۹ میلادی، این کشور درگیر تنش‌های سیاسی و اقتصادی فراوانی بود و پس از این سال، تغییرات کم‌کم پدید آمده‌اند. کره جنوبی کشوری توسعه یافته و دوازدهمین اقتصاد بزرگ جهان با تولید ناخالص داخلی اسمی می‌باشد. شهروندان این کشور یکی از تندترین سرعت اتصال به اینترنت در جهان و یکی از متراکم‌ترین شبکه راه‌آهن پرسرعت برخوردار هستند. همچنین کره جنوبی در خیلی از زمینه‌های فناوری و نوآوری‌محور، پیشرو است. از سده بیست و یکم، آوازه کره جنوبی به دلیل داشتن موسیقی پاپ جهانی، به ویژه در سبک پاپ کره‌ای (کی-پاپ)، درام‌های تلویزیونی و سینما و دیگر رسانه‌ها (کی-دراما)، در جهان، پیچیده است.

بهترین شهر کره جنوبی برای سکونت شهروندان خارجی کدام است ؟

شهر سِئول  :

سِئول (به کره‌ای: 서울) پایتخت و بزرگ‌ترین شهر جمهوری کره (که معمولاً به عنوان کره جنوبی شناخته می‌شود) است. قلب سئول از دو منطقه شامل اطراف کلان‌شهر اینچئون و استان گیونگ‌گی تشکیل شده و شانزدهمین شهر بزرگ جهان است. ناحیه پایتختی سئول نیمی از جمعیت ۵۰/۲۲ میلیون نفری کشور را همراه با ۶۷۸٫۱۰۲ نفر از ساکنان خارجی در خود جای داده‌است. و شهر سئول جمعیتی حدود ۱۰ میلیون نفر دارد. شهر سئول از ساختار زیربنایی بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است و متروی آن که هرساله بیش از ۲۰۰ میلیون مسافر را جابه‌جا می‌کند، سومین شبکه بزرگ مترو در جهان است. بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۸۸ و مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۰۲ در این شهر برگزار شد.

شهر بوسان :

کلان‌شهر بوسان یا پوسان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شهرهای کشور کره جنوبی است. جمعیت این کلان‌شهر در سال ۲۰۰۶ برابر با ۳٬۶۳۵٬۳۸۹ نفر بوده‌است. این شهر دومین شهر پرجمعیت کره جنوبی بعد از سئول (پایتخت کره جنوبی) می‌باشد. 

شروط و الزامات اولیه برای دریافت شهروندی کشور کره جنوبی 

موسسه تایمز با دارا بودن ایجنت رسمی در کشور کره جنوبی و ایجاد کانال های ویژه در اداره مهاجرت کشور کره جنوبی میتوانید کلیه فرایند اخذ شهروندی کشور کره جنوبی را بر عهده بگیرد، از طرفی تعهدات موسسه تایمز در قبال پرونده متقاضی مشروط به رعایت ضوابط و تعهد به قرارداد در حین اجرای قرارداد میباشد . برخی از تعهدات متقاضی در این خصوص عبارتتند از :

  • شرط شماره 1: تحویل کلیه اسناد و مدارک متقاضی
  • شرط شماره 2: عقد قرارداد رسمی با موسسه تایمز
  • شرط شماره 3: پرداخت حق الوکاله وکیل و هزینه های دولتی
  • شرط شماره 4: در دسترس بودن متقاضی در طول مدت قرارداد
  • شرط شماره 5: ایجاد همکاری لازم در طی فرایند اجرایی
  • شرط شماره 6: متعهد به مفاد قرارداد منعقده

مراحل و فرایند اخذ شهروندی کره جنوبی توسط موسسه تایمز

  • مشاوره و امکان سنجی:

با توجه به اینکه پروسه مهاجرتی هر شخص یک موضوع بسیار مهم و تاثیر گذار در آینده فرد میباشد لذا بمنظور جلوگیری از اتلاف زمان و سرمایه افراد قبل از هر گونه اقدام برای گرفتن شهروندی کشور کره جنوبی لازم است ابتدا پرونده شما توسط مشاور و وکلای مجرب موسسه بررسی شود و سپس در صورت امکان میتوان نسبت به عقد قرارداد با موسسه تایمز گروپ اقدام شود ، در این مرحله ابتدا پرونده متقاضی ، شرایط عمومی و خصوصی ، اهداف فرد و .... بررسی شده و در صورت امکان نسبت به تنظیم و عقد قرارداد اقدام میشود. 

  • تنظیم و عقد قرارداد:

 پس از بررسی اولیه پرونده شما در خصوص گرفتن شهروندی کره جنوبی شما میتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به عقد قرارداد با موسسه اقدام نمایید که در ادامه هر کدام از این دو روش را توضیح خواهیم داد :

1- عقد قرارداد غیر حضوری : در این روش شما میتوانید کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز را در شهر شخود آماده سازی کرده و سپس با حضور در دفاتر اسناد رسمی شهر خود  مدارک خود را تایید و قرارداد مربوطه را امضا و بهمراه گواهی امضا به آدرس دفتر موسسه پست کنید . موسسه بلافاصله پس از دریافت اسناد و مدارک پروسه کاری شما را اغاز خواهد نمود.

2- عقد قرارداد حضوری :  برای عقد و امضای حضوری قرارداد شما میتوانید با هماهنگی قبلی به دفتر موسسه مراجعه نموده و نسبت به تنظیم و امضای قرارداد اقدام نمایید . شما همچنین میتوانید با هماهنگی قبلی نسبت به دریافت یک نسخه پیش نویس قرارداد اقدام نمایید.

  • آماده سازی مدارک و شرایط الزامی:

در این مرحله که یکی از مهمترین بخش ها برای موفقیت در پرونده های اخذ شهروندی کشور کره جنوبی میباشد ضمن تشکل پرونده ، کلیه داکیومنت ها ، اسناد و مدارک لازم توسط کارسناسان و وکلای موسسه گردآوری و آماده سازی میشوند . لازم به ذکز است متقاضی میبایست کلیه همکاری لازم را در این مرحله با موسسه داشته باشد.

  • آغاز فرایند اجرایی طبق مفاد قرارداد:

در این مرحله فرایند اخذ شهروندی  کره جنوبی آغاز شده و بطور مرتب گزارش کار توسط ایجنت رسمی مجموعه در کشور هدف به متقاضی اعلام میشود . این مرحله شامل انجام کلیه امور اداری در اداره مهاجرت کره جنوبی ، کنسولگری و سایر سازمان ها و ارگان های مربوطه میباشد. (لازم به ذکر است اخذ شهروندی هر کشور در ابتدا مستلزم گرفتن اقامت دائم آن کشور میباشد)

شرایط و مدارک لازم برای گرفتن شهروندی کره جنوبی 

هر فرد بنا بر شرایط خود میتواند نسبت به دریافت شهروندی کشور کره جنوبی اقدام کند ، شرایط و مدارک عمومی برای هر فردی که تصمیم دارد شهرندی کشور کره جنوبی را دریافت کند به شرح زیر است. 

  • دارا بودن پاسپورت با مهلت حداقل 12 ماهه تا پایان انقضا
  • کارت شناسایی ملی و جدید
  • 3 نسخه وکالت نامه محضری
  • ترجمه رسمی مدارک ممهور به مهر دادگستری
  • آخرین مدرک تحصیلی (در صورت نیاز)
  • تنظیم قرارداد مهاجرتی رسمی با موسسه تایمز
  • سایر شرایط: تماس گرفته شود ....

دریافت شهروندی با اخذ اقامت دائم کشور کره جنوبی

همه کشورها اقامت دائم بهمراه شهروندی به مهاجران اعطا نمی‌کنند و اجازه‌ها و شرایط هر کشور بطور گسترده‌ای با یکدیگر متفاوت هستند. هر کشور در خصوص اعطای شهروندی تعاریف مختلفی دارد که روابطشان با سایر کشورها نیر بر این اساس تنظیم می‌گردد. اعطای شهروندی ممکن است در برخی از کشورها نیاز به طی کردن پروسه مینیمم زمان اقامت در کشور بعد از اعطای اقامت دائم باشد . برای مثال در آمریکا وضعیت اعطای شهروندی برای متقاضی بسته به این است که فرد بیش از زمان مشخص شده خارج از کشور میزبان نباشد. و اگر این مورد توسط متقاضی رعایت نشود ، فرد تابعیت خود را از دست می‌دهد. از طرفی کسی که مهاجرت دائم کرده است اگر به وظایف شهروندی‌اش عمل نکند، وضعیت شهروندی خود را از دست می‌دهد و میتواند منجر به دیپورتی فرد شود. کره جنوبی از جمله کشورهایی است که شرایط بخصوصی را برای اعطای شهروندی برای مهاجران قرار داده است ، پیشنهاد میشود برای بررسی شرایط و مشاوره تخصصی با وکلای گروه تایمز تماس گرفته تا در صورت امکان در سریع ترین زمان ممکن فرایند دریافت شهروندی و اخذ شهروندی خود را در کشور کره جنوبی آغاز نمایید.

شهروندی کشور کره جنوبی با داشتن اقامت موقت

قبل از اینکه به موضوع شهروندی با اجازه اقامت موقت کشور کره جنوبی بپردازیم ، قصد داریم مقوله مهاجرت موقت را بطور مختصر تعریف کنیم ، مهاجرت با اجازه اقامت موقت (انگلیسی: Temporary resident) حق اقامت و شهروندی یک تبعه خارجی در یک کشور بر اساس یک دوره زمانی مشخص است (از طریق دریافت روادید) بدون حقوق شهروندی کامل. این اجازه ممکن است برای تحصیل، تجارت یا دلایل دیگر اعطا شود. در خصوص مهاجرت موقت هرکشور قوانین و سیاست‌های خاص و مختص به خود را دارد . در کشور کره جنوبی و امکان اخذ شهروندی با داشتن اقامت موقت وجود ندارد و شرط شهروندی داشتن اقامت دائم این کشور است ،  پیشنهاد میشود برای بررسی شرایط و مشاوره تخصصی با وکلای گروه تایمز تماس گرفته تا در صورت امکان در سریع ترین زمان ممکن فرایند دریافت شهروندی کشور کره جنوبی را آغاز نمایید.

مدت زمان اخذ شهروندی کشور کره جنوبی چقدر است؟

در حال حاضر روش ها و راه های مختلف و متنوعی برای دریافت شهروندی کشور کره جنوبی وجود دارد ، لذا با توجه به روش انجام کار پروسه گرفتن شهروندی کشور کره جنوبی در مدت زمان 6 الی 12 ماه انجام میشوند ، این زمان با در نظر گرفتن روش کارمیتواند کمتر یا بیشتر شود . (بمنظور تعیین شرایط و مناسب ترین روش برای گرفتن شهروندی کره جنوبی میتوانید با مشاوران و وکلای موسسه تایمر تماس بگیرید)

هزینه اخذ شهروندی کشور کره جنوبی

هزینه اخذ شهروندی کره جنوبی بطور مستقیم با روش انجام کار رابطه مستقیم دارد . لذا تعیین دقیق هزینه های شهروندی کره جنوبی به شرایط اختصاصی و روش کار بستگی دارد . اگر قصد دارید از هزینه های دقیق اعطای شهروندی کره جنوبی مطلع شوید میتوانید با مشاوران و وکلای ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید (پس از ثبت و تکمیل فرم مشاوره در سایت)

روش های گرفتن شهروندی کره جنوبی

روش های مختلفی برای دریافت شهروندی کره جنوبی وجود دارد ، در زمان حاضر بیش از 10 کانال و روش وجود داشته که به اقتضای شرایط فردی و ماهیت هر پرونده یکی از این روش ها برای متقاضی انتخاب و پیش برده میشود ، در زیر برخی از رایج ترین روش های اخذ شهروندی کشور کره جنوبی نام برده شده است .

دریافت شهروندی کره جنوبی از طریق ازدواج

در تاریخی که این متن گردآوری شده است امکان اخذ شهروندی کره جنوبی از طریق ازدواج وجود داشته (لذا برای اطلاع دقیق شرایط اعطای شهروندی کشور کره جنوبی در زمان فعلی حتما با مشاوران و وکلای موسسه تایمز تماس بگیرید) ، بر اساس قوانین سرزمینی این کشور برای اخذ شهروندی کره جنوبی از روش ازدواج، ابتدا در صورتی که یک مرد با تابعیت این کشور با زنی ازدواج کند که تابعیت خارج از این کشور را دارد، می تواند برای همسر خود درخواست شهروندی کند و بلعکس این شرایط امکانپذیر است .

دریافت شهروندی کره جنوبی از طریق تولد فرزند

در تاریخی که این متن گردآوری شده است امکان اخذ شهروندی کره جنوبی از طریق تولد فرزند وجود داشته (لذا برای اطلاع دقیق شرایط شهروندی کشور کره جنوبی از طریق تولد فرزند در زمان فعلی حتما با مشاوران و وکلای موسسه تایمز تماس بگیرید) ، در بسیاری از موارد مشاهده شده است که افرادی عامدانه و با قصد اخذ شهروندی کشور کره جنوبی و تابیعت کودک خود در این کشور ، اقدام به تولد فرزند خود در خاک این کشور می نمایند، بر اساس قواعد کلی کشور ها را می توان به دو دسته تقسیم کرد، کشورهایی که برای اعطای شهروندی از قاعده ی خاک تبعیت دارند و کشور هایی که برای اعطای شهروندی از قاعده ی خون تبعیت دارند یعنی به عبارتی نژاد و ملیت نوزاد متولد شده همتراز با خاک خودشان باشد.

دریافت شهروندی کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری

در تاریخی که این متن گردآوری و نگارش شده است امکان اخذ شهروندی کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری وجود داشته (لذا برای دریافت دقیق شرایط اخذ شهروندی کشور کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری در زمان فعلی حتما با مشاوران و وکلای موسسه تایمز تماس بگیرید) ، یکی از راه های اخذ شهروندی کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری در یک طرح نوین با پتانسیل رشد بالا است که میتواند در نهایت منجر به شهروندی کشور کره جنوبی  برای سرمایه گذار شود.

دریافت شهروندی کره جنوبی از طریق راه اندازی بیزینس

در تاریخی که این متن گردآوری و نگارش شده است امکان اخذ شهروندی کره جنوبی از طریق راه اندازی بیزینس وجود داشته (لذا برای اطلاع دقیق شرایط اعطای شهروندی کشور کره جنوبی از طریق راه اندازی بیزینس در زمان فعلی حتما با مشاوران و وکلای موسسه تایمز تماس بگیرید) ممکن است در پاره ای از مسائل مرتبط با اخذ شهروندی کشور کره جنوبی برای مخاطبانی که قصد دریافت شهروندی  کره جنوبی از طریق راه اندازی بیزینس را دارند سوال بوجود بیاید، اگر بدنبال اخذ شهروندی این کشور از این طریق هستید میتونید با ایجاد کسب و کار و راه اندازی بیزینس تحت شرایط خاص شرایط داشتن شهروندی کشور کره جنوبی فراهم نمایید.

دریافت شهروندی کره جنوبی از طریق سایر روش ها

ما در موسسه تایمز امکان این را فراهم کرده ایم که بطور عملیاتی با بکارگیری 12 روش ، متناسب با شرایط متقاضی در سریعترین زمان ممکن شرایط اخذ شهروندی فرد را فراهم نماییم . بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سایر روش های دریافت شهروندی کشور کره جنوبی با کارشناسان ما در موسسه تایمز تماس بگیرید.

برای گرفتن شهروندی کره جنوبی از کجا شروع کنیم ؟

همواره پروسه گرفتن شهروندی کشورهای مختلف ، از دغدغه های همیشگی ملل و تابعیت های مختلف بوده است، بواسطه اخذ اقامت دائم کره جنوبی میتوان شهروندی این کشور را گرفت و از مزایایی که این کشور برای مردم خود در نظر گرفته و جایگاه و اعتبار بین المللی آن بهره مند شد  ، مزایایی همچون افتتاح حساب ارزی یا حساب بانکی بین المللی در بانک های این کشور ، دریافت دفترچه درمانی و شهروندی این کشور و ... سعی ما همواره بر این است تا با اطلاع از وضعیت موجود و نوشته هایی کوتاه و مختصر، آگاهی کافی را در ذهن مخاطب خود ایجاد کرده و آنرا برای یک مهاجرت با کیفیت بالا آماده کنیم، این لیاقت شما است تا مهاجرت با کیفیت را به همراه شرایط مساعد تجربه کنید.

اگر اکنون تصمیم جدی برای دریافت شهروندی کره جنوبی دارید پیشنهاد میشود ابتدا با ثبت درخواست خود در فرم مشاوره ، قبل از هر چیز با مشاوران و وکلای موسسه مشورت نمایید و شرایط خود را با ما در میان بپذارید . کارشناسان موسسه حداکثر ظرف مدت 1 ساعت با شما تماس گرفته و سایر مراحل و شرایط را با شما هماهنگ میکنند.

هیچ دیدگاهی یافت نشد

تا کنون هیچ پرسش و یا دیدگاه عمومی برای این خدمت ثبت نشده است ! شما اولین نفر باشید !

{{--sticky contact buttons--}}