تایمز گروپ
آخرین پاسخگویی: 22 روز قبل
دنبال کردن پروفایل فعالیت از  June 2024 تعداد پرونده   (0)

افتتاح حساب بانکی در کویت

اگر قصد افتتاح حساب بانکی شخصی در یکی از بانک های کشور کویت را دارید و یا دنبال یک راه مطمئن و در عین حال سریع برای داشتن یک حساب بانکی در این کشور هستید همین الان با کارشناسان و وکلای مهاجرتی گروه تایمز تماس گرفته و پروسه باز کردن حساب بانکی خود را در کشور کویت از همین الان شروع کنید .

0
(0)
0 76
2 ماه قبل
  • CAP1432

خدمات افتتاح حساب بانکی شخصی در کشور کویت

بطور کلی حساب های بانکی برای خارجی ها در کشور کویت به دو نوع حساب جاری (Transaction account) و حساب پس‌انداز (Savings account) تقسیم میشوند که در ادامه مفصل هر کدام توضیح داده خواهند شد. 

افتتاح حساب جاری در کویت (Transaction account)

در بانکداری کشور کویت حسابهایی وجود دارند که به منظور عملیات روزمره دریافت و پرداخت استفاده می‌شوند. به اینگونه حسابها هیچ‌گونه سودی از طرف بانک پرداخت نمی‌شود ولی خدمات گسترده‌ای از قبیل کارت و چک روی آن تعریف می‌گردد. به این حسابها حسابهای جاری گفته می‌شود. حتی در برخی بانکهای خارجی از اینگونه حسابها کارمزد هم دریافت می‌گردد.

باز کردن حساب پس‌انداز در کویت (Savings account)

حساب های پس انداز در بانک های کویت به حساب هایی گفته میشود که طی قرارداد ، صاحب حساب پول خود را در یک محدوده زمانی در اختیار بانک قرار می‌دهد که بانک با آن کار کند. در بانکداری بین‌الملل بانک مبالغ را جمع‌آوری کرده و با پول کار می‌کند و به عنوان سبدگردان مسئولیت تولید سود را بر عهده می‌گیرد و به صاحب حساب هم سود می‌دهد. در بانکداری کشور کویت بانک از طرف صاحب حساب وکیل در امور سرمایه‌گذاری می‌شود و از سود حاصل حق‌الوکاله خود را برداشت می‌کند و بقیه را به صاحب حساب می‌پردازد.

1- دریافت مشاوره امور افتتاح حساب بانکی در کویت

مشاوره و بررسی تخصصی پرونده های مرتبط با افتتاح حساب بانکی در کویت توسط کارشناسان مجرب و وکلای تخصصی موسسه تایمز انجام میشود ، در این مرحله ابتدا پرونده متقاضی بررسی شده و در صورت امکان نسبت به عقد قرارداد افتتاح حساب بانکی و ارزی اقدام میشود. پرونده های افتتاح حساب ارزی بطور معمول در مدت زمان 15 الی 60 روز انجام میشود

2- تنظیم و عقد قرارداد افتتاح حساب بانکی در کویت

پس از بررسی اولیه پرونده افتتاح حساب بانکی در کویت شما میتوانید با هماهنگی قبلی به دفتر موسسه مراجعه نموده و نسبت به تنظیم و امضای قرارداد و وکالت نامه افتتاح حساب ارزی اقدام نمایید . شما میتوانید با هماهنگی قبلی نسبت به دریافت یک نسخه پیش نویس قرارداد اقدام نمایید.

درصد موفقیت افتتاح حساب بانکی در کویت

پرونده هایی که در زمینه افتتاح حساب بانکی در کویت توسط تیم حقوقی تایمز پذیرش و پیگیری شده اند قالبا با نرخ موفقیت بیش از 90 درصد انجام شده اند . مجموعه تایمز با ایجاد شبکه تعاملاتی دو طرفه با سفارت و کنسولگری ها و همچنین با بکارگیری تیمی زبده و کارآزموده توانسته تا کنون بیش از 6000 هزار پرونده افتتاح حساب بانکی را با موفقیت  در کشور کویت انجام دهد.

سیستم بانکی در کویت

بانک‌های کویت معمولاً شرایط و نرخ‌های پس‌انداز نسبتا خوبی ارائه  کویت، با این حال، ممکن است برای خارجی‌هایی که برای خدمات آنها درخواست می‌کنند سخت‌گیرانه‌تر عمل کنند.

در هر خیابان کویت تعداد زیادی بانک تجاری همچنین بانک های شهری محلی یا منطقه ای نیز وجود دارد. اکثر بانک ها متعلق به دولت م?%8

هیچ دیدگاهی یافت نشد

تا کنون هیچ پرسش و یا دیدگاه عمومی برای این خدمت ثبت نشده است ! شما اولین نفر باشید !

{{--sticky contact buttons--}}