تایمز گروپ
آخرین پاسخگویی: 22 روز قبل
دنبال کردن پروفایل فعالیت از  June 2024 تعداد پرونده   (0)

افتتاح حساب شرکتی و بیزینسی در تاجیکستان

اگر قصد افتتاح حساب بانکی شرکتی و بیزینسی در یکی از بانک های کشور تاجیکستان را دارید و یا دنبال یک راه مطمئن و در عین حال سریع برای داشتن یک حساب بانکی تجاری یا بیزینسی در این کشور هستید همین الان با کارشناسان و وکلای مهاجرتی گروه تایمز تماس گرفته و پروسه باز کردن حساب برای شرکت یا بیزینس خود را در کشور تاجیکستان از همین الان شروع کنید .

0
(0)
0 60
2 ماه قبل
  • CAP1649

خدمات افتتاح حساب بانکی شرکتی در کشور تاجیکستان

همواره دسترسی به حساب‌های ارزی در بانک‌های مختلف در نقاط مختلف دنیا یکی از ابزارهای مزیتی شرکت‌های تجاری به شمار می‌رود. در واقع برای تجارت در کشور تاجیکستان اولین نیاز هر شرکت تجاری دارا بودن یک حساب ارزی در یکی از بانک‌های معتبر این کشور است. بطور کلی حساب های بانکی برای شرکت های خارجی ها در کشور تاجیکستان به دو نوع حساب جاری شرکتی (Transaction account) و حساب پس‌انداز شرکتی (Savings account) تقسیم میشوند که در ادامه مفصل هر کدام توضیح داده خواهند شد. 

افتتاح حساب شرکتی جاری در تاجیکستان

در بانکداری کشور تاجیکستان حسابهایی برای شرکت ها و بیزینس ها وجود دارند که به منظور عملیات روزمره دریافت و پرداخت استفاده می‌شوند. به اینگونه حسابها هیچ‌گونه سودی از طرف بانک پرداخت نمی‌شود ولی خدمات گسترده‌ای از قبیل کارت و چک روی آن تعریف می‌گردد. به این حسابها حسابهای جاری گفته می‌شود. حتی در برخی بانکهای خارجی از اینگونه حسابها کارمزد هم دریافت می‌گردد.

افتتاح حساب شرکتی پس انداز در تاجیکستان

حساب های پس انداز شرکتی یا بیزینسی در بانک های تاجیکستان به حساب هایی گفته میشود که طی قرارداد ، شرکت پول خود را در یک محدوده زمانی در اختیار بانک قرار می‌دهد که بانک با آن کار کند. در بانکداری بین‌الملل بانک مبالغ را جمع‌آوری کرده و با پول کار می‌کند و به عنوان سبدگردان مسئولیت تولید سود را بر عهده می‌گیرد و به صاحب حساب هم سود می‌دهد. در بانکداری کشور تاجیکستان بانک از طرف شرکت وکیل در امور سرمایه‌گذاری می‌شود و از سود حاصل حق‌الوکاله خود را برداشت می‌کند و بقیه را به شرکت می‌پردازد.

1- مشاوره امور گشایش حساب بیزینسی در تاجیکستان

مشاوره و بررسی تخصصی پرونده های مرتبط با افتتاح حساب بانکی در تاجیکستان توسط کارشناسان مجرب و وکلای تخصصی موسسه تایمز انجام میشود ، در این مرحله ابتدا پرونده متقاضی بررسی شده و در صورت امکان نسبت به عقد قرارداد افتتاح حساب بانکی و ارزی اقدام میشود. پرونده های افتتاح حساب ارزی بطور معمول در مدت زمان 15 الی 60 روز انجام میشود

2- تنظیم و عقد قرارداد افتتاح حساب شرکتی در تاجیکستان

پس از بررسی اولیه پرونده افتتاح حساب حقوقی در تاجیکستان شما میتوانید با هماهنگی قبلی به دفتر موسسه مراجعه نموده و نسبت به تنظیم و امضای قرارداد و وکالت نامه افتتاح حساب ارزی شرکتتان اقدام نمایید . شما میتوانید با هماهنگی قبلی نسبت به دریافت یک نسخه پیش نویس قرارداد اقدام نمایید.

درصد موفقیت باز کردن حساب شرکتی در تاجیکستان

پرونده هایی که در زمینه افتتاح حساب شرکتی و تجاری در تاجیکستان توسط تیم حقوقی تایمز پذیرش و پیگیری شده اند قالبا با نرخ موفقیت بیش از 90 درصد انجام شده اند . مجموعه تایمز با ایجاد شبکه تعاملاتی دو طرفه با سفارت و کنسولگری ها و همچنین با بکارگیری تیمی زبده و کارآزموده توانسته تا کنون بیش از 6000 هزار پرونده افتتاح حساب شرکتی و بیزینسی را با موفقیت  در کشور تاجیکستان انجام دهد.

سیستم بانکی برای شرکت ها در تاجیکستان

بانک‌های تاجیکستان معمولاً شرایط و نرخ‌های پس‌انداز نسبتا خوبی به حساب های شرکتی و بیزینسی ارائه  تاجیکستان، با این حال، ممکن است برای خارجی‌هایی که برای خدمات آنها درخواست می‌کنند سخت‌گیرانه‌تر عمل کنند.

در هر خیابان تاجیکستان تعداد زیادی بانک تجاری همچنین بانک های شهری محلی یا منطقه ای نیز وجود دارد. اکثر بانک ها متعلق به دولت ملی یا محلی هستند. تعداد کمی از مالکان خصوصی در بخش بانکی وجود دارد. از زمان پیوستن این کشور به سازمان تجارت جهانی ، بسیاری از محدودیت ها بر بانکداری بین المللی در تاجیکستان برداشته شده است. به همین دلیل است که برخی از بانک های بین المللی) گروه بانکی استرالیا و نیوزلند، جی پی مورگان JPMorgan، استاندارد چارترد Standard Chartered و غیره نیز در این کشور فعالیت می کنند.

توجه به این نکته مهم است که اکثر بانک های دولتی برای خارجی هایی که مایل به افتتاح حساب شرکتی و تجاری در تاجیکستان هستند الزامات بیشتری دارند. بانک‌های تجاری کوچک‌تر ممکن است کمی ملایم‌تر باشند، با این حال، یافتن بانکی که شما را ملزم به اقامت در کشور نکند بسیار نادر است.

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب در تاجیکستان

برای افتتاح حساب بانکی شرکتی یا تجاری در تاجیکستان لازم است قبل از هرگونه اقدام ، اسناد و مدارک مرتبط و الزامی برای ارائه به بانک های تاجیکستان را آماده نمود ، این مدارک بطور کلی عبارتند از :

  • پاسپورت تمامی اعضا با مهلت حداقل 6 ماهه تا پایان انقضا
  • کارت شناسایی ملی و جدید از تمامی اعضا
  • 3 نسخه وکالت نامه محضری از تمامی مدیران
  • آخرین مدرک تحصیلی (تماس گرفته شود)
  • تنظیم قرارداد رسمی با موسسه تایمز (با دارنده حق امضا)
  • سایر شرایط: تماس گرفته شود

برای جلوگیری از پولشویی و فساد مالی در بانک های تاجیکستان ، محدودیت های سختگیرانه ای برای افتتاح حساب های شرکتی و بیزینسی و یا حواله بانکی در این کشور در نظر گرفته شده است. سیستم بانکی کشور تاجیکستان به شبکه جهانی مبارزه با پولشویی متصل است و از مقررات ویژه آن پیروی می کند. به همین جهت، تکمیل مدارک و آگاهی از قوانین افتتاح حساب بانکی شرکتی در تاجیکستان برای متقاضیان به یک چالش تبدیل شده است.
علاوه بر اینکه بعد از افتتاح حساب در یکی از بانک های تاجیکستان شما باید مدارکی را مبنی بر رعایت قوانین انتقال پول به بانک ارائه کنید، مدارکی اعم از آدرس بانکی که حواله به آن منتقل می شود، آدرس محل زندگی و شماره تماس گیرنده حواله و همچنین مبلغ حواله . تمامی این موارد ریز به ریز باید در فرم حواله درج شود؛ بهتر است فرم حواله را چند بار مطالعه کنید تا اگر اشکالی داشت رفع نمائید.

اهمیت داشتن حساب شرکتی و بیزینسی در تاجیکستان

حواله به تاجیکستان یا ارسال حواله از تاجیکستان به خارج به دلیل حجم بالای مبادلات تجاری برای شرکت ها اهمیت بسیاری دارد و افراد بسیاری نیاز به داشتن یک حساب بانکی تجاری و شرکتی برای انجام مبادلات مالی خود در تاجیکستان دارند. اما به علت پیچیدگی زیاد نقل و انتقال ارزی، قوانین و مقررات سختگیرانه مبارزه با پولشویی و تحریم های بین المللی، اکثر افراد پروسه افتتاح حساب برای شرکتشان در تاجیکستان را به افراد بی تجربه می سپارند که معمولا منجر به رد شدن درخواست آنها توسط بانک میشود . مجموعه تایمز در این راستا می تواند تمامی خدمات مربوط به افتتاح حساب تجاری و شرکتی در تاجیکستان را توسط وکیل متخصص در امور بانکی برای شما انجام دهد. شما ?%

هیچ دیدگاهی یافت نشد

تا کنون هیچ پرسش و یا دیدگاه عمومی برای این خدمت ثبت نشده است ! شما اولین نفر باشید !

{{--sticky contact buttons--}}