تایمز گروپ
آخرین پاسخگویی: 20 روز قبل
دنبال کردن پروفایل فعالیت از  June 2024 تعداد پرونده   (0)

ثبت شرکت در آمریکا

اگر قصد ثبت شرکت در کشور ایالات متحدهٔ آمریکا را دارید و یا دنبال یک راه مطمئن و در عین حال سریع برای تاسیس و راه اندازی شرکت خود در ایالات متحدهٔ آمریکا هستید میتوانید هم اکنون با کارشناسان و وکلای گروه تایمز تماس گرفته و پروسه ثبت شرکت خود در این کشور را از همین الان شروع کنید .

0
(0)
0 85
1 ماه قبل
  • CAP2175

خدمات ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا

با ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا یا بعبارتی با داشتن یک بیزنس پلن دقیق و سرمایه کافی می توانید در کوتاه ترین بازه زمانی به اقامت دائم و شهروندی کشور ایالات متحدهٔ آمریکا برسید. ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا ، یکی از سریع ترین روش ها برای مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت دائم فرد و اعضای خانواده او است. از طرفی با ثبت شرکت بین المللی در ایالات متحدهٔ آمریکا فرزندان شما نیز قادر خواهند بود تا در دانشگاه ها و مدارس دولتی ایالات متحدهٔ آمریکا با هزینه بسیار کم و گاها به صورت رایگان تحصیل کنند. موسسه مهاجرتی تایمز می تواند در مسیر ثبت شرکت در کشور ایالات متحدهٔ آمریکا به شما کمک کند.  این مرکز از لحظه درخواست شما تا زمان ثبت نهایی شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا همراه شما خواهد بود . بطور معمول فرایند تاسیس و ثبت یک کمانی در این کشور توسط گروه تایمز در 3 مرحله انجام میشود که عبارتند از :

گام اول : مشاوره تخصصی ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا

مشاوره و بررسی تخصصی پرونده های ثبتی مرتبط با ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا توسط کارشناسان مجرب و وکلای تخصصی موسسه تایمز گروپ انجام میشود ، در این مرحله ابتدا پرونده متقاضی بررسی شده و در صورت امکان نسبت به عقد قرارداد ثبت شرکت اقدام میشود. پروسه ثبت شرکت بطور معمول در مدت زمان 10 الی 60 روز انجام میشود.

گام دوم : تنظیم و عقد قرارداد ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا

پس از بررسی اولیه پرونده ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا شما میتوانید با هماهنگی قبلی به دفتر موسسه مراجعه نموده و نسبت به تنظیم و امضای قرارداد اقدام نمایید . شما همچنین میتوانید با هماهنگی قبلی نسبت به دریافت یک نسخه یش نویس قرارداد اقدام نمایید

گام سوم : آغاز پروسه ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا 

پرونده هایی که در زمینه ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا توسط تیم ثبتی تایمز پذیرش و پیگیری شده اند قالبا با نرخ موفقیت بیش از 95 درصد با موفقیت انجام شده اند . موسسه تایمز با ایجاد شبکه تعاملاتی دو طرفه با سفارت و کنسولگری ها و همچنین با بکارگیری تیمی زبده و کارآزموده توانسته تا کنون بیش از 10000 هزار پرونده را با موفقیت انجام دهد.

دلایل ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا

گسترش کسب و کار :  ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا یکی از رایج ترین روش های مهاجرت به ایالات متحدهٔ آمریکا است و در واقع به معنای استارت و گسترش یک فعالیت اقتصادی در بازارهای بین المللی برای شما محسوب می شود. این روش مهاجرتی یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین راهکارها برای افراد اهل راه اندازی کسب و کار و بیزینس است. معمولا افرادی که دارای ایده ها و بیزینس های مختلفی هستند و در بازارهای داخلی به نتیجه های کاملاً ایده آل و مطلوب نرسیده اند ، نیازمند به عرضه و تقاضا در بازارهای جهانی و بین المللی هستند. به همین منظور تصمیم به ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در این کشور میگیرند.

افتتاح حساب بانکی : با ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا و افتتاح حساب بانکی می توان به عنوان فردی تجاری در کشور ایالات متحدهٔ آمریکا حاضر شد و به این طریق در کمتر از یک سال اقامت خود را دریافت نمود و از مزایای شهروندی کشور ایالات متحدهٔ آمریکا استفاده کرد. قوانین آسانی که کشور ایالات متحدهٔ آمریکا به نسبت سایر کشورها در زمینه ثبت حقوقی دارد آنرا مستعد جهت جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی نموده است. به طوری که بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا در این کشور شعبه دارند.

در واقع دولت ایالات متحدهٔ آمریکا با تدوین فعالیت های سرمایه گذاری و حفظ ساختارهای اقتصادی خدماتی را فراهم آورده تا شرایط مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی جهت ثبت شرکت های خصوصی ایجاد نماید. سیستم اقتصادی این کشور دارای یک محیط کسب و کار آزاد است که همین مهم، اساس جذب فعالان اقتصادی را به خوبی فراهم می آورد.

مراحل ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا

راه اندازی یک شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا دارای مراحلی است که برای رسیدن نتیجه مطلوب باید به آن دقت نمایید ، در این قسمت به صورت لیست وار مراحل ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا را مشاهده می کنید:

1. انتخاب نوع و نام شرکت

در این مرحله باید تصمیم بگیرید کدام یک از انواع شرکت با ساختار کاری شما تناسب بیشتری دارد. پس از انتخاب نوع شرکت، باید بر اساس قواعد یک نام انتخاب کنید. نام انتخابی باید منحصر به فرد بوده . از کلمات حساس یا توهین آمیز یا “غیرقانونی” استفاده نکنید. همچنین از علایم تجاری و نام هایی که شباهت به برندهای معروف دارند استفاده نکنید، این کار ممکن است در آینده شما را با مشکل مواجه کند. 

2. طبقه‌بندی صنعتی استاندارد فعالیت شرکت ها

میزان سرمایه را برنامه ریزی کرده و سپس مدیران و کارمندان را انتخاب کنید. سهامداران یا ضامنان را انتخاب کرده و و افراد دارای کنترل قابل توجه (PSC) بر شرکت را شناسایی کنید. پس از آماده سازی تمامی این مدارک، می توانید فعالیت ها و اطلاعات شرکت خود را به عنوان یک شرکت تازه تاسیس شده در ایالات متحدهٔ آمریکا در بخش طبقه بندی صنعتی استاندارد به ثبت برسانید.

3. ارسال مدارک و اطلاعات

در این مرحله باید اطلاعات محل شرکت خود و آدرس را به همراه سایر مدارکی هویتی اعضای مدیران شرکت که ممکن است مورد نیاز باشد، اماده کنید.

4. افتتاح حساب شرکتی در ایالات متحدهٔ آمریکا 

برای افتتاح حساب بانکی به عنوان یک فرد حقوقی در ایالات متحدهٔ آمریکا ، به مدارک اولیه ثبت شرکت و گواهی تاسیس شرکت نیاز دارید، اما بانک مورد نظر شما ممکن است اسناد دیگری را نیز درخواست کند، به ویژه مدارکی که آدرس فعلی شما را در ایالات متحدهٔ آمریکا نشان می دهد و سه ماه قبوض آب و برق نیز معمولا مورد نیاز خواهد بود. برای افتتاح حساب بانکی معمولاً باید فرم درخواست را پر کنید. این کار را باید در شعبه انجام دهید .

5. درخواست ویزا بیزینسی ایالات متحدهٔ آمریکا 

با به راه افتادن شرکت خود در ایالات متحدهٔ آمریکا ، در صورتی که خودتان به کار در شرکت مشغول شوید می توانید برای اخذ ویزا درخواست دهید. 

ویژگی های ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا :

_ روند ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا بسیار سریع و آسان است.
_ هزینه ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا فوق العاده پایین است.
_برای ثبت شرکت نیازی نیست به ایالات متحدهٔ آمریکا سفر کنید.
_ برای ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا فقط یک نفر هم کافیست.
_ برای ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا نیازی به اقامت و مسکن  نمی باشد و می توان بدون نیاز به انجام فعالیت های تجاری و یا حتی بدون نیاز به مراجعه ی حضوری اقدام به ثبت شرکت ثبت نمود.
_ حتی اگر در ایالات متحدهٔ آمریکا تجارتی ندارید می توانید شرکت ثبت کنید.
_  مالیاتی که در ایالات متحدهٔ آمریکا برای درآمد شرکت در نظر گرفته شده نسبتاَ پایین است.
_ با ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا می توانید شرکت خود را بین المللی کنید.

انواع شرکت های قابل ثبت در ایالات متحدهٔ آمریکا

  1. شرکت سهامی عام (plc public limited company) :
    برای ثبت این نوع شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا ، حداقل به میزان مورد نیاز سرمایه باید وارد شرکت شود .
  2. شرکت با مسئولیت محدود (Limited Liability Company) :
    این شرکت، محبوب ترین و پر طرفدارین نوع شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا است. برای ثبت شرکت در این قالب فقط یک نفر هم کافیست. ثبت با حداقل سرمایه انجام خواهد گرفت.
  3.  نماینده یک شرکت خارجی :
    در این نوع شرکت، شعبه های شرکت حتماَ می بایست به ثبت دولتی برسند.شرکت مادر مسئولیت تمام بدهی ها و مخارج نماینده در ایالات متحدهٔ آمریکا را دارد.
  4.  شرکت با مسئولیت محدود :
    این نوع شرکت، مدل نسبتاَ جدیدی از ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا است که کم تر مورد استقبال سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است.در این شرکت، مشخصات 2 طرف قرارداد باید به طور کامل ثبت شود.
  5. سایر انواع شرکت : برای اطلاع از سایر انواع تشکلات شرکتی در ایالات متحدهٔ آمریکا با کارشناسان تایمز تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا

ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا به مدارک و اسناد مخصوص خود نیاز دارد. از این رو لازم است قبل از اقدام قوانین کشور ایالات متحدهٔ آمریکا را به دقت بررسی کنید. برخی از مدارک که برای ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا ضروری است عبارتند از:

  • اسکن پاسپورت سهام داران
  • ترجمه رسمی شناسنامه چنانچه پاسپورت موجود نباشد.
  • ترجمه مدارک مورد نیاز مانند ترجمه رسمی از یکی از قبوض دولتی ( قبض آب ،برق، تلفن همراه و یا هر قبض دولتی دیگر)
  • تایید رسمی این مدارک
  • پرداخت هزینه های لازم
  • طرح بیزینس پلن یاهمان برنامه اقتصادی
  • تکمیل فرم مخصوص برای ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا
  • کپی برابر اصل گواهی ثبت علامت تجاری
  • برنامه شرکت در راستای برنامه اقتصادی
  • پرداخت هزینه های مربوط به ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا
  • اساس نامه مبنی بر اهداف برنامه اقتصادی
  • ارائه مدارک شناسایی مدیران و صاحبان حق امضای شرکت
  • ارائه اظهارنامه یا اصل گواهی ثبت علائم تجاری
  • ارائه وکالت نامه دادگستری
  • سایر مدارک (بمنظور اطلاع از سایر شرایط و ومدارک تاسیس شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا با کارشناسان تایمز تماس بگیرید)

روش های ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا

ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا می تواند از روش های مختلفی صورت بگیرد که در اینجا به معرفی هر 2 روش و بیان شرایط هرکدام می پردازیم.

استارتاپ ویزای ایالات متحدهٔ آمریکا

استارتاپ ویزا در ایالات متحدهٔ آمریکا یا همان  نوآفرینی در ایالات متحدهٔ آمریکا یکی از راه های سرمایه گذاری و راه اندازی بیزنس یا کسب و کاری نوین و جدید است. برای اقدام از طریق استارتاپ ایالات متحدهٔ آمریکا بایستی توسط یکی از نهادهای تجاری یا آموزش عالی تایید شوید و از آن ها endorsement letter دریافت نمایید. همچنین داشتن بیزنس پلن جدید و خلاقانه و تمکن مالی از جمله شرایط این روش است. شما می توانید با این ویزا به مدت 2 سال در ایالات متحدهٔ آمریکا بمانید و بعد از این مدت در صورتی که بیزنس شما شرایط لازم را داشته باشد، ویزای خود را به ویزای innovator تغییر دهید.

ویزای نوآورانه ایالات متحدهٔ آمریکا

ویزای مبتکر ایالات متحدهٔ آمریکا  (innovator visa) برای کارآفرینان با تجربه ای طراحی شده است که به دنبال ایجاد یک کسب و کار نوآورانه در ایالات متحدهٔ آمریکا هستند. ایده کسب و کار باید توسط یک نهاد تایید کننده بررسی شود و این نهاد تایید کند که طرح نوآورانه، قابل اجرا و مقیاس پذیر است. متقاضیان حداقل سرمایه قانونی اولیه نیاز دارد. متقاضیان باید تمکن مالی کافی برای حمایت از خود در ایالات متحدهٔ آمریکا داشته باشند. این تمکن به معنای داشتن حداقل پس انداز شخصی برای یک ماه قبل از درخواست است.

هزینه ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا

 گرچه متقاضی باید تمکن مالی کافی برای پرداخت هزینه های شرکت و همچنین حقوق کارمندان را داشته باشد. بهتر است تمکن مالی متقاضی در حد قانونی باشد. حداقل سرمایه لازم برای دریافت اقامت ایالات متحدهٔ آمریکا از طریق ثبت شرکت سرمایه اولیه ای است که قانون این کشور هرساله وضع میکند. 

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا

در صورت تمایل به ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا باید بدانید که به صرف ثبت شرکت نمی توانید اقامت ایالات متحدهٔ آمریکا را بگیرید. شما در صورتی می توانید برای اخذ اقامت ایالات متحدهٔ آمریکا از طریق ثبت شرکت اقدام کنید که خودتان در شرکت خود مشغول به کار شوید. همینطور شما باید برای چند شخص ایالات متحدهٔ آمریکای کار ایجاد کنید و به نوعی کارآفرین باشید. در این صورت اگر طرح شما بعد از گذشت سه سال سوددهی کافی داشته باشد می توانید برای اخذ اقامت اقدام کنید.

نحوه استعلام شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا

برای گرفتن استعلامات ثبتی و قانونی یک شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا میتوانید از کارشناسان تایمز کمک بگیرید ، ما میتوانید ظرف حداکثر 2 روز کاری تمامی استعلامات ثبتی یک شرکت مستقر در ایالات متحدهٔ آمریکا را برای شما بگیریم

مالیات ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا چقدر است؟

در ایالات متحدهٔ آمریکا شرکت‌های مقیم مشمول مالیات بر سودهای جهانی خود هستند، در حالی که شرکت‌های غیر مقیم مشمول مالیات شرکت ایالات متحدهٔ آمریکا بر روی سود تجاری منتسب و سود معاملاتی می باشند. نرخ عادی مالیات شرکت برای سال مالی اخیر طبق قوانین مالیاتی این کشور تعیین میشود (برای کسب اطلاعات دقیق از قوانین مالیاتی ایالات متحدهٔ آمریکا با کارشناسان تایمز تماس بگیرید) که برای سال مالی فعلی در شروع همین نرخ را حفظ کرده است. قابل ذکر است در مواردی که می توان سود مشمول مالیات را به بهره برداری از اختراعات نسبت داد،. سود می تواند شامل بخش قابل توجهی از سود تجاری حاصل از فروش یک محصول باشد که شامل یک حق اختراع است، نه فقط درآمد حاصل از حق امتیاز باشد. 

استاندارد های سرمایه گذاری در ایالات متحدهٔ آمریکا

با توجه به حساسیت های موجود در زمینه ثبت شرکت و سرمایه گذاری در ایالات متحدهٔ آمریکا و وجود ریسک از دست دادن سرمایه، لذا متقاضیان قبل از اقدام به این کار باید با استانداردهای موثر بر سرمایه گذاری در ایالات متحدهٔ آمریکا آشنا شوند. 

یکی از این استانداردها، نرخ مصادره اموال در ایالات متحدهٔ آمریکا است که نشان دهنده چگونگی برخورد دولت ایالات متحدهٔ آمریکا با سرمایه گذاران خارجی در صورت بروز مشکلات می باشد. 

و دیگر استاندارد موثر در این زمینه میزان کنترل فساد ادرای است. فساد ادارای در اغلب کشورها وجود دارد اما کم یا زیاد بودن آن دارای تاثیر بسزایی بر سرمایه گذاری و ثبت شرکت در یک کشور است.

چگونه از طریق ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا اقامت بگیریم؟

با توجه به امکان گرفتن اقامت سه ساله و تمدید دو ساله از طریق ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا ، این روش یک انتخاب منطقی برای سرمایه‌گذاری به نظر می‌رسد. این مسیر به درخواست اقامت دائم در کشور ایالات متحدهٔ آمریکا نیز منتهی می‌شود. برای این مسیر، جدا از داشتن شرایط خصوصی ، ارائه مدارکی از جمله پاسپورت، سابقه کار، و مدارک هویتی لازم است. همچنین، نامه‌ی عدم سوء پیشینه، توجه به راه‌اندازی کسب و کار، پرداخت بیمه و مالیات برای تمدید اقامت ضروری است. این روند امکان تمدید حتی تا دو سال دیگر اقامت را به فرد می‌دهد.

چگونه پس از ثبت شرکت مجازی در ایالات متحدهٔ آمریکا برای اخذ ویزای ایالات متحدهٔ آمریکا اقدام نماییم؟

پس از ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا متقاضیان به دو دسته تقسیم می شنود:

دسته اول: شرکت هایی که تازه تاسیس هستن : صاحبین کسب و کار میتوانند پس از ثبت شرکت مجازی خود در ایالات متحدهٔ آمریکا، نسبت به اخذ ویزای ایالات متحدهٔ آمریکا برای مقاصد تجاری و فعالیت آزاد اقدام نمایند. لازم به ذکر است این نوع ویزاها در دسته بندی ویزاهای کوتاه مدت میباشد.

دسته دوم: شرکت هایی که حداقل 1 سال از ثبت انها میگذرد : اگر کسب و کار خود را قبلا در ایالات متحدهٔ آمریکا ثبت کرده اید و یکسال بیمه و مالیات خود را پرداخت نموده اید می توانید با ارایه دادن بیزینس پلن جدید برای اخذ ویزای کار و اقامت ایالات متحدهٔ آمریکا اقدام نمایید، این نوع ویزا در دسته بندی ویزای بلند مدت قرار می گیرد.

مراحل ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا توسط موسسه تایمز

تاسیس یک شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا و یا سرمایه گذاری در ایالات متحدهٔ آمریکا ، می تواند بسیار پیچیده به نظر برسد. به طور معمول توصیه می شود برای طی کردن این راه پر پیچ و خم به تنهایی اقدام نکنید، به خصوص اگر به زبان کشور ایالات متحدهٔ آمریکا، و یا قوانین مقررات کشور ایالات متحدهٔ آمریکا آشنایی ندارید.
فضای تجارت برای شرکت های بین المللی ایالات متحدهٔ آمریکا بی نظیر است. اما قبل از هر اقدامی لازم است حتما تمام جنبه های ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا را بررسی کنید. مراحل ثبت یک شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا به شرح زیر است:
• ارسال نام شرکت و مشخصات فردی خود برای مرحله پیش ثبت نام در اداره ثبت شرکتهای ایالات متحدهٔ آمریکا.
• تصویب و اخذ تاییدیه از سازمان تجارت کشور ایالات متحدهٔ آمریکا
• آماده سازی سایر مدارک برای ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا

مرحله 1 مشاوره و ارزیابی شرایط متقاضی

قبل از هرگونه اقدام برای ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا لازم است با مشاوران با تجربه در خصوص ثبت شرکت صحبت نمایید و مواردی از قبیل : هدف از ثبت شرکت ، حوزه فعالیت ، دیدگاه و چشم انداز ها و … را برای خود مشخص نمایید.

مرحله 2 عقد قرارداد ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا

پس از قطعیت یافتن موضوع ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا باید نسبت به عقد قرارداد رسمی و تنظیم وکالت نمامه به وکلای مجموعه اقدام نمایید .

مرحله 3 آماده سازی مدارک ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا

یکی از مهمترین مراحل برای ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا آماده سازی اسناد و مدارک لازم برای ثبت شرکت در این کشور میباشد که پس از انعقاد قرارداد توسط کارشناسان موسسه و با همکاری مقاضی این مرحله انجام میشود.

مرحله 4 ثبت نهایی شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا

با آغاز فرایند ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا معمولا در طول مدت 1 الی 2 ماه ، شرکت شما بطور کامل ثبت شده و کلیه اسناد و ندارک شرکت بهمراه کد ریجیستری به متقاضی تحویل میشود.

نتیجه گیری

البته واضح است که ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا همیشه دارای خصوصیات و مزایای مثبت نیست بلکه می‌تواند مشکلات و چالش‌هایی را برای شما به دنبال داشته باشد. در عین حال این چالش‌ها و مشکلات در مقابل مزایا و ویژگی‌های مثبت ثبت شرکت در کشور ایالات متحدهٔ آمریکا قابل چشم پوشی و اغماض است. از جمله این چالش‌ها می‌توان به قوانین مالیاتی پیچیده و بالا بودن حق بیمه کارمندان شرکت اشاره کرد.

نکته: یکی دیگر از موارد مهم در مورد ثبت شرکت در ایالات متحدهٔ آمریکا یا هر کشور دیگری مربوط به سرمایه‌گذاری در آن است. در واقع شما با ثبت شرکت و ایجاد کسب و کار در حال سرمایه‌گذاری در آن کشور هستید. البته این موضوع را به خاطر داشته باشید که ویزای ثبت شرکت با ویزای سرمایه‌گذاری متفاوت است. مثلا برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری در ایالات متحدهٔ آمریکا هر کشور دیگری باید شرایط مربوط به آن را داشته باشید.

منابع : https://cappeh.com 

هیچ دیدگاهی یافت نشد

تا کنون هیچ پرسش و یا دیدگاه عمومی برای این خدمت ثبت نشده است ! شما اولین نفر باشید !

{{--sticky contact buttons--}}