تایمز گروپ
آخرین پاسخگویی: 19 روز قبل
دنبال کردن پروفایل فعالیت از  June 2024 تعداد پرونده   (0)

دریافت وقت سفارت ژاپن

اگر قصد دریافت وقت سفارت کشور ژاپن را دارید و یا دنبال یک راه مطمئن و در عین حال سریع برای تعیین وقت سفارت ژاپن هستید همین الان با کارشناسان و وکلای مهاجرتی گروه تایمز تماس گرفته و پروسه گرفتن وقت سفارت این کشور را از همین الان شروع کنید . برخی از خدمات ما شامل آماده سازی مدارک ، مشاوره آمادگی جلسات ملاقات با افسر پرونده بهمراه تعیین وقت سفارت ژاپن میباشد.

0
(0)
0 90
2 ماه قبل
  • CAP1890

گرفتن وقت سفارت ژاپن 

بسیاری از افراد وقتی برای اولین باز قصد سفر به ژاپن را دارند از شنیدن گرفتن وقت سفارت ژاپن تعجب می کنند، آن ها نمی دانند وقت سفارت چیست و چرا باید آن را بگیرند. در پاسخ باید گفت، وقت سفارت ژاپن به تعیین زمان ملاقات یا وقت مراجعه به سفارت یا کنسولگری کشور ژاپن برای امور ویزا و مسائل مرتبط با اقامت یا مهاجرت اطلاق می‌شود. افرادی که قصد دارند به کشورهای خارجی سفر کنند باید برای انجام مراحل درخواست ویزا یا مسائل مرتبط اقدام به گرفتن این وقت کنند. شما در زمان تعیین شده به منظور بررسی مدارک و ثبت اطلاعات بیومتریک خود در سفارت خانه یا نمایندگی رسمی آن حاضر می شوید.

تعیین وقت سفارت ژاپن اغلب از طریق کارگزاری های رسمی و موسسات صورت می‌پذیرد. این عمل بدلیل تقاضای بالا برای این یک مرحله برای پیش‌برد امور مرتبط با مهاجرت و سفر به کشور ژاپن است. در گذشته و قبل از اینترنتی شدن همه کارها وقت سفارت برگه ای بوده که تاریخ و زمان مشخصی برای مراجعه در آن مشخص بوده است.

در این مطلب در مورد تمامی دغدغه‌های شما در مورد وقت سفارت ژاپن صحبت می‌کنیم ، وقت سفارت کشور‌ ژاپن ، یا توسط خود سفارت یا کنسولگری تعیین می‌شود و یا توسط شرکت‌های کارگزاری که بزرگترین شرکت کارگزاری در ایران، شرکت VFSGlobal می‌باشد که امکان گرفتن وقت سفارت بسیاری از کشورها توسط این کارگزار میباشد. برای اطمینان از اینکه آیا میتوان از طریق VFS وقت سفارت ژاپن را گرفت ، میتوانید به وبسایت VFSGlobal مراجعه نمایید .

اما چرا باید وقت سفارت ژاپن را از موسسات با تجربه بگیریم؟

موسسات مهاجرتی و گردشگری معمولا به خاطر سابقه کار طولانی مدت در زمینه اخذ ویزا و وقت سفارت کشور‌ژاپن ، با سیستم‌های تعیین وقت سفارت آشنایی دارند و زمان دقیق باز شدن وقت‌های سفارت را می‌دانند. از طرفی دیگر، شما برای مراجعه به سفارت ژاپن باید فرم درخواست ویزای خود را تکمیل کنید که اگر اشتباهی در پر کردن فرم رخ دهد، ممکن است باعث رد شدن درخواست ویزای شما شود. همچنین، باید مواردی از قبیل رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، ووچر هتل و بیمه مسافرتی و ... را آماده کنید و به افسران سفارت تحویل دهید  که انجام این موارد تنها توسط افراد و موسسات باتجربه امکانپذیر است .

تعیین وقت فوری سفارت ژاپن

گرفتن وقت سفارت فوری، به شما اجازه می‌هد حتی در ۱ ساعت بعد در سفارت ژاپن حضور داشته باشید. معمولا کارگزاران برای وقت سفارت فوری ژاپن هزینه بیشتری نسبت به وقت معمولی سفارت می‌گیرند. اما اگر بخواهید به اصل مطلب نگاه کنید، کار سخت و زمان گیری انجام نمی‌شود بلکه فقط با هوشیاری بالا عمل می‌کنند و شما هزینه بیشتر را، فقط بابت تجربه بالای آن‌ها پرداخت می‌کنید.

مدارک مورد نیاز وقت سفارت ژاپن

جهت گرفتن وقت سفارت ژاپن ، فقط به اسکن و یا عکس واضح از پاسپورت نیاز است. اما زمانی که به دفتر کارگزاری ویزای ژاپن مراجعه می‌کنید، باید مدارک زیر را تحویل دهید. مدارک ویزای ژاپن باید توسط دارالترجمه رسمی به زبان رسمی و این کشور ترجمه شود. مدارک نیازی به گرفتن تائیدیه دادگستری و وزارت امور خارجه ندارد و چک لیست مدارک ویزای ژاپن به شرح زیر می‌باشد:

  • فرم درخواست ویزای ژاپن
  • رسید پرداخت هزینه ویزای درخواستی
  • گذرنامه فعلی و کلیه گذرنامه های قبلی
  • ارائه برگه وقت سفارت
  • گردش حساب و تمکن مالی
  • ارائه دعوت نامه (در صورت وجود)
  • ارائه مدارک شغلی
  • ارائه گواهی اشتغال به تحصیل (در صورت محصل بودن)
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • واچر هتل
  • و ... (برای تعیین دقیق مدارک و اسناد با کارشناسان تایمز تماس بگیرید)

مراحل انجام تعیین وقت سفارت ژاپن

در ادامه مراحل انجام تعیین وقت سفارت ژاپن را برای شما توضیح داده شده است، توجه داشته باشید با توجه به پر شدن سریع وقت های خالی، پیشنهاد ما این است که حداقل 2 یا 3 ماه زودتر از زمانی که باید در کشور ژاپن باشید، فرآیند زیر را شروع کنید.

1 - مدارک لازم را با توجه به نوع ویزا کشور ژاپن را آماده کنید.

2 - گرفتن وقت از سفارت ژاپن به شکل اینترنتی: توجه داشته باشید هم اکنون امکان رزرو وقت بسیاری از سفارت ها از جمله امکان گرفتن وقت سفارت ژاپن به صورت حضوری وجود ندارد. سفارت ها از کارگزاران مختلف برای ارائه وقت های سفارت خود استفاده می کنند، برای مثال سفارت آلمان از سایت ویزامتریک برای اینکار استفاده می کند. پس حتما از طریق سایت ها و حداقل 3 ماه زودتر فرآیند گرفتن وقت خود را شروع کنید

3 - پر کردن فرم ها: پس از ثبت نام وقت سفارت ژاپن فرم های مربوطه را در سایت تکمیل کنید. اطلاعات باید به دقت و کاملا درست پر شوند. در غیراینصورت افسر بررسی کننده مدارک شما را تایید نخواهد کرد.

4 - گرفتن تایید وقت و سپس مراجعه حضوری به سفارت خانه ژاپن : حتما مدارک لازم و پول نقد به همراه داشته باشید.

5- انتظار و گرفتن کانفرم: در این مرحله باید منتظر بمانید، البته اگر مراحل قبلی رو به درستی طی کرده باشید هیچ مشکلی نیست و تمام مدارک شما توسط افسر سفارت ژاپن تایید خواهد شد.

6- فرآیند بالا هرچند در ابتدا ساده به نظر می رسد اما افرادی که تجربه دارند می دانند که گرفتن وقت سفارت ژاپن به این سادگی نیست و بدلیل تقاضای بالا زمان های خالی سریع پر می شوند. لذا مطمئن تر است که کار را به موسسات باتجربه بسپارید. در این روش شما برای تعیین وقت خود تنها کافی است مدارک خود را به موسسه ارائه دهید.

کارگزاران رسمی رزرو وقت از سفارت ها:

عموما در ایران می توان از طریق کارگزاران زیر به صورت رسمی اقدام به تعیین وقت سفارت کرد:

1- سایت ویزامتریک (فعال بودن )

2- سایت VFS global

3- سایت سفارتخانه (از طریق سایت سفارت ژاپن)

رزرو وقت سفارت ژاپن توسط خودمان یا موسسات؟

سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می اید این است که آیا وقت سفارت ژاپن را خودمات بگیریم یا پروسه تعیین وقت را به موسسات مرتبط بسپاریم . اگر تا کنون ویزا گرفته اید، مخصوصا از نوع تحصیلی یا کاری، می دانید که یکی از مهمترین دغدغه ها این است که آیا وقت سفارت خود را می توانید به موقع بگیرید. در این رابطه باید بدانید که برای بسیاری از کشورها از جمله ژاپن اینکه خودتان بتوانید به موقع وقت بگیرید بسیار دشوار است و بهتر است این کار را به موسسات بسپارید.

در کنار زمان هایی که سایت سفارت ژاپن برای ثبت نام فعال می گردند، موضوعات دیگری همچون پر کردن فرم ها و مدارک مورد نیاز وجود دارند که اشتباه در هر یک از آنان می تواند موجب از دست رفتن فرصت شما شود. به همین دلیل موسسات فرصتی مناسب برای شما فراهم می کنند تا با اطمینان خاطر وقت خود را رزرو کنید.

انواع وقت سفارت ژاپن

تفاوت اصلی این دو وقت در سریع تر بودن زمان حضور شما در سفارت ژاپن است. برای زمان فوری شما معمولا در کمتر از یک ماه موفق می شوید تا به سفارت کشور ژاپن وارد شوید، اما برای ویزای عادی این مدت از 2 تا 3 ماه متغیر است. به صورت خلاصه این تفاوت ها در ادامه شرح داده شده است:

وقت فوری یا VIP : این نوع از وقت برای اشخاصی مناسب که نیاز دارند در تاریخ خاصی در کشور ژاپن باشند و معمولا زمان کافی برای انتظار ندارند. گرفتن وقت سفارت فوری نیاز به مدارکی برای نشان دادن دلیل فوریت کار شما دارد، مدارکی مثل دعوت نامه برای جلسات علمی یا تجاری. اگر شما برای حضور در کشور ژاپن دارای محدودیت زمانی هستید می توانید مدارک لازم را فراهم کنید پیشنهاد ما استفاده از وقت فوری است.

وقت عادی: همان روش معمول گرفتن وقت از سفارت ژاپن است، که هر چند کمی کندتر است اما می تواند برای بیشتر مردم راه حل مفید و کارآمدی باشد. اگر می توانید زودتر اقدام کنید و همچنین عجله ای ندارید این نوع از وقت می تواند برای شما مفید باشد.

مدت زمان دریافت وقت سفارت کشور ژاپن

حتما برای شما این سوال پیش آمده که از زمان درخواست تا زمان مراجعه حضوری به سفارت ژاپن چقدر طول می‌کشد؟ همانطور که گفته شد مدت زمان دریافت وقت سفارت ژاپن زمان ثابتی ندارد و به عوامل مختلف وابسته است. از جمله این عوامل می‌توان نوع درخواست شما (عادی یا فوری)، نوع ویزای موردنظرتان (تحصیلی، کاری، توریستی و غیره)، میزان درخواست‌های ورودی به سفارت کشور ژاپن را نام برد.

به این ترتیب اگر وقت عادی بگیرید و سفارت کشور ژاپن در آن بازه زمانی شلوغ باشد و درخواست‌های زیادی دریافت کند، ممکن است مدت زمان انتظار شما بیش از میزان معمول باشد. با این حال همواره می‌توانید در صورت الزام برای حضور سریع خود در کشور ژاپن وقت فوری سفارت دریافت کنید و اگر خوش شانس باشید همان روز وارد سفارت شوید.

هزینه دریافت وقت سفارت ژاپن چقدر است؟

همانطور که می‌دانید برای دریافت وقت سفارت  ژاپن  لازم است هزینه‌ای را به موسسه ای که از طریق آن اقدام کرده‌اید پرداخت کنید. مقدار این هزینه مبلغ ثابتی نیست و بر اساس عادی یا فوری بودن درخواست شما، نوع ویزایی که نیاز دارید و سایر شرایط تعیین می‌گردد اما بطور معمول پروسه تعیین وقت هزینه ای در حدود 120 تا 800 دلار دارد.

نکات مهم برای گرفتن وقت و مراجعه به سفارتخانه

اگر تصمیم خود را برای سفر به کشور  ژاپن قطعی کرده‌اید و نیاز به دریافت وقت سفارت این کشور دارید بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید. این نکات هم در زمان گرفتن وقت و هم زمانی که نوبت شما فرا می‌رسد و باید به صورت حضوری به سفارت خانه بروید، مهم هستند.

1- برای گرفتن وقت سفارت ژاپن حتما به موسسات معتبر و با سابقه مراجعه کنید.

2- وقت خود را بر اساس زمانی که باید در کشور ژاپن باشید تنظیم کنید و مدت زمان انتظار برای تصمیم گیری سفارت و رسیدن ویزا را نیز در نظر داشته باشید.

3- روزی که به سفارت ژاپن مراجعه میکنید حتما در زمان مقرر در محل حضور یابید و حتی حدود نیم ساعت زودتر هم می‌توانید به محل سفارت خانه بروید تا مشکلی به وجود نیاید. زیرا در صورت دیرکرد نوبت شما از بین می‌رود و جایگزین نخواهد داشت.

4- لباس مرتب و رسمی بپوشید و کاملا رسمی صحبت کنید. رفتار شما با کارکنان و افسر ویزا در تصمیم گیری برای ارائه ویزا به شما تاثیر خواهد داشت.

5- در هنگام صحبت با آفیسر آرامش خود را حفظ کنید و نگران رد شدن نباشید. تنها کافیست صادق باشید و اطلاعاتی که می‌دهید با مدارک شما منطبق باشد. هدف خود از مهاجرت را به درستی شرح دهید و به سوالات افسر به دقت و کامل پاسخ بدهید.

6- هرگونه اقدام به فریب افسر سفارت و ارائه اطلاعات و مدارک جعلی می‌تواند باعث ریجکت شدن درخواست ویزای شما شود و حتی عواقب بدتری نیز به دنبال داشته باشد.

7- در روز حضور در سفارت ژاپن ممکن است برای برخی خدمات از شما مبلغی ارز درخواست شود. بنابراین بهتر است مقداری ارز را به صورت نقدی همراه خود داشته باشید.

با توجه به این نکات می‌توانید با خیال آسوده وقت سفارت ژاپن را دریافت و در زمان مورد نظر به سفارت خانه مراجعه کنید. توجه داشته باشید که تمام این موارد در تصمیمی که درباره ارائه ویزا به شما گرفته می‌‌شود تاثیرگذار هستند و باید دقت کافی را به خرج دهید تا هزینه‌ها به هدر نرود و یک ریجکتی ویزا وارد پرونده شما نشود.

سوالات مرتبط با دریافت وقت سفارت ژاپن :

1- چرا برای دریافت وقت سفارت ژاپن باید هزینه‌ پرداخت شود؟

اگر خود شما می توانستید از طریق سایت سفارت ژاپن اقدام به رزرو کنید، لازم نبود برای این منظور هزینه ای پرداخت کنید. اما متاسفانه با توجه به حجم بسیار بالای تقاضا، تعیین وقت بسیاری از کشورها، مثل آلمان یا ایتالیا به سختی انجام می‌شود. به طوری که در بعضی از مواقع در چند دقیقه تمامی وقت‌های سفارت ژاپن تکمیل می‌گردد. ما از با استفاده از نرم افزارها و ربات های مخصوص که در تمام روز های هفته و به صورت 24 ساعته در حال بررسی وضعیت نوبت دهی سفارت هستند، رزرو را برای شما انجام می دهیم. شما در واقع هزینه استفاده از این نرم افزارها را پرداخت می کنید.

2- آیا با مراجعه حضوری به سفارت‌ ژاپن می‌توان وقت گرفت؟

متاسفانه خیر. سفارت خانه ها برای جلوگیری از ازدحام و بی نظمی هیچگونه خدمات حضوری برای تعیین وقت ارائه نمی دهند.

3- چه زمانی باید برای ثبت نام و تعیین وقت سفارت ژاپن اقدام کنیم؟

شما لازم است، حداقل 2 یا 3 ماه پیش از زمانی که می خواهید در کشور ژاپن باشید برای گرفتن وقت اقدام کنید.

4- در هنگام مراجعه به سفارت ژاپن چه مدارکی باید همراه داشته باشیم؟

برای هر نوع ویزا این مدارک متفاوت است برای اطلاع از مدارک لازم می توانید به مطالب ما در مورد ویزای ژاپن مراجعه کنید و یا ازخدمات مشاوره ای ما استفاده کنید.

5- قیمت وقت سفارت ژاپن بر چه اساسی تعیین می شود؟

قیمت بر اساس کشور مقصد، تعداد افراد و نوع ویزایی که قصد دارید برای ورود به ژاپن بگیرید متفاوت است.

جمع بندی مرتبط با تعیین وقت سفارت ژاپن

یکی از مهم‌ترین مراحلی که باید در پروسه دریافت ویزا ژاپن طی کنید، گرفتن وقت سفارت ژاپن و مراجعه حضوری برای انجام مصاحبه یا ارائه مدارک است. این بخش تاثیر چشم گیری در نظر نهایی سفارت خانه برای ارائه یا عدم ارائه ویزا به شما و اجازه ورود به خاک کشور ژاپن دارد. برای دریافت وقت سفارت فوری یا عادی ژاپن با بهترین قیمت و در اسرع وقت می‌توانید با کارشناسان موسسه تایمز ارتباط برقرار نمایید و با خیال آسوده وقت سفارت کشور‌های مختلف را دریافت نموده و برای نحوه انجام مصاحبه و ارائه مدارک نیز مشاوره بگیرید.

هیچ دیدگاهی یافت نشد

تا کنون هیچ پرسش و یا دیدگاه عمومی برای این خدمت ثبت نشده است ! شما اولین نفر باشید !

{{--sticky contact buttons--}}