تایمز گروپ
آخرین پاسخگویی: 22 روز قبل
دنبال کردن پروفایل فعالیت از  June 2024 تعداد پرونده   (0)

مهاجرت به کشور اندونزی

اگر قصد مهاجرت به کشور اندونزی را دارید و دنبال یک راه مطمئن و آسان در عین حال سریع برای مهاجرت به این کشور هستید همین الان با کارشناسان و وکلای مهاجرتی گروه تایمز تماس گرفته و پروسه مهاجرتی خود در کشور اندونزی را از همین الان شروع کنید .

0
(0)
0 74
2 ماه قبل
  • CAP279

شرایط مهاجرت به کشور اندونزی

اگرچه مهاجرت بشر برای مدت صدها هزار سال وجود داشته و دارد اما «مهاجرت» در مفهوم مدرن به حرکت و کوچ افراد از یک ملیت- کشور به کشور دیگر، که در آنجا شهروند نیستند، محسوب می‌شود. مهاجرت به کشور اندونزی به طور ضمنی به اقامت درازمدت در این کشور گفته می‌شود و توریست‌ها و بازدیدکنندگان موقت و کوتاه مدت که به   اندونزی سفر میکنند به‌عنوان مهاجر شناخته نمی‌شوند . کشور اندونزی از جمله کشورهایی است که شرایط و ضوابط مشخص و بخصوصی را برای مهاجران قرار داده است ، مهاجرت به کشور اندونزی با توجه به شرایط این کشور میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد ، ما در موسسه تایمز گروپ با ایجاد ایجنت های رسمی و تشکیل روابط سازمانی در کشور اندونزی میتوانیم در سریعترین زمان با بکارگیری راهکارهای مناسب پروسه مهاجرتی شما را بر عهده بگیریم. 

معرفی کوتاه کشور اندونزی برای مهاجرت

اندونِزی یا به‌ طور رسمی جمهوری اندونزی (به فرانسوی: République d’Indonésie) (به اندونزیایی: Republik Indonesia) (به انگلیسی: Indonesia) یک کشور فراقاره‌ای و مجمع‌الجزایری است که در آسیای جنوب شرقی و شمال اقیانوسیه (پاپوآ در ملانزی) قرار دارد. اندونزی در مجمع‌الجزایر مالایی بین قاره آسیا و اقیانوسیه قرار دارد. اندونزی یک کشور مجمع‌الجزایری متشکل از ۱۷٬۵۰۸ جزیره و ۳۸ استان است.اندونزی با جمعیت بیش از ۲۹۸ میلیون نفر، چهارمین کشور پرجمعیت و پانزدهمین کشور پهناور در جهان است. نظام سیاسی این کشور جمهوری با انتخابات مجلس و ریاست جمهوری می‌باشد. پایتخت اندونزی جاکارتا است. با وجود جمعیت زیاد و مناطق پرتراکم، اندونزی جنگل‌های کم‌جمعیت بسیار گسترده‌ای نیز دارد که دومین سطح از تنوع زیستی را در جهان در خود جای داده‌اند. بنابر آمار سال ۲۰۰۵ تولید ناخالص داخلی اندونزی ۲۸۷ میلیارد دلار بوده است که سهم سرانه هر فرد ۴۴۵۸ دلار است. در سال ۲۰۲۲تولید ناخالص داخلی (GDP) اندونزی برابر ۱۰۸۹میلیارد دلار بوده است. اندونزی سهم صنعت ۴۰٫۷٪ که بیشتر به فرآوری محصولات کشاورزی و معدنی مشغول است و سهم بخش کشاورزی ۱۴٪ می‌باشد و محصول اصلی اش برنج است. با این حال بیشترین شاغلان در بخش کشاورزی مشغول به کار هستند. ۴۱ میلیون و هشتصد هزار نفر از نیروی کار در بخش کشاورزی شاغلند؛ که کشاورزانی هستند که حرفه‌ای نیستند و در سطح کلان تولید نمی‌کنند. اما هم کشاورزان بزرگ و هم روستاییان مقدار زیادی لاستیک، چای، قهوه، تنباکو و ادویه تولید و صادر می‌کنند. از دوران استعمار هلند زیرساخت مناسب آبیاری در کشاورزی برای اندونزی به جا مانده است.بیشترین صادرات اندونزی به کشورهای آمریکا و ژاپن و چین و سنگاپور می‌باشد. اندونزی از لحاظ معدنی کشوری غنی می‌باشد و معادن نفت، گاز طبیعی، قلع، نیکل، زغال‌سنگ، بوکسیت و مس در این کشور موجود است اما به علت نسبت بیشتر جمعیت به ثروت جمعیت مردم فقیر زیاد است. صنعت معدنکاری سهمی ۱۲ درصدی در تولید ناخالص داخلی اندونزی دارد. یکی دیگر از منابع کسب درآمد برای اندونزی صنعت گردشگری است.
روپیه اندونزی جزو ده پول رایج بی‌ارزش جهان است.در اواخر دهه ۹۰ میلادی که بازارهای اقتصادی در آسیا دچار مشکلات شدید شد، ارزش پول اندونزی نیز به‌شدت سقوط کرد و سوهارتو ناچار شد تا اصلاحات اقتصادی شدیدی را انجام دهد و در همین رابطه با صندوق بین‌المللی پول برای کمکی به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد دلار به توافق رسید. نارضایتی‌های سیاسی و در خواست استعفای سوهارتو، از پیامدهای این مشکلات اقتصادی بود. در مارس سال ۱۹۹۸ سوهارتو برای چندمین بار به قدرت رسید. اما مشکلات برای دولت همچنان ادامه داشت.در میان سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ شمار میلیونرها در اندونزی رشد فزاینده‌ای داشته است اما هنوز نیمی از مردم با درآمد روزی کمتر از دو دلار زندگی می‌کنند. تنها ۱۰ درصد کسانی که کار می‌کنند مالیات می‌پردازند و دولت برای تأمین آموزش رایگان و بهداشت مشکل دارد.تولید نفت در اندونزی بسیار کم است و این میزان تنها برای تأمین نیازهای داخلی این کشور صرف می‌شود ولی با این حال اندونزی بزرگ‌ترین تولیدکننده نفت در کشورهای جنوب شرقی آسیا به‌شمار می‌آید.

اندونزی به دلیل فرسودگی چاه‌های نفت و کمبود تولید نفت در این کشور در ماه مه ۲۰۰۸ از سازمان اوپک خارج شد.

واحد پول این کشور روپیه اندونزی است که هر دلار آمریکا معادل ۱۴٬۳۵۰ روپیه و هر روپیه معادل ۰٫۰۰۰۰۷ دلار است.

مهمترین و بهترین شهرهای مهاجرپذیر اندونزی کدام است ؟

شهر جاکارتا:

جاکارتا (به اندونزیایی: Jakarta) پایتخت کشور اندونزی و بزرگ‌ترین شهر این کشور است.جاکارتا، پایتخت اندونزی و یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای اسلامی است. جاکارتا بزرگ‌ترین شهر اندونزی و مرکز اقتصادی-تجاری، حمل ونقل و صنعتی این کشور و مرکز سیاسی-اداری ایالت جاکارتا است. ایالت جاکارتا که حدود ۵۹۰ کیلومتر مربع مساحت دارد یکی از پنج ایالت جزیره جاوه است. بر مبنای آخرین داده‌های جغرافیایی کلانشهر جاکارتا ۴۰ کیلومتر درازا دارد. برخلاف جمعیت بسیار زیادی که دارد این طول شهری تقریباً متناسب با جمعیت نیست.اما امروزه جاکارتا مرکز آسه آن (انجمن ملل آسیای جنوب شرقی) است و مقرّ وزارت خانه‌ها و سازمان‌های مهم اندونزی به‌شمار می‌رود.دولت مردان اندونزی در ۸ نوامبر سال ۲۰۲۲ از طرح تغییر پایتخت از جاکارتا به جزیره بورنئو خبر دادند.جاکارتا از مشهورترین شهرهای بزرگ اسلامی، دارای بناهایی متعلق به دوره استعمار و بافت شهری مطابق الگوی شهرهای هلندی است. آثار و اماکن دیدنی شهر عمدتاً در بخش مرکزی (بافت قدیمی) قرار دارند، از جمله آن‌ها می‌توان: میدان مردکا (آزادی و استقلال) و لوح ملی اندونزی، موزه ملی، کاخ ریاست جمهوری یا کاخ آزادی واقع در قسمت شمالی مردکا، موزه مردکا که هلندی‌ها آن را در ۱۷۷۸ احداث کردند، کتابخانه شهر، مسجد بزرگ استقلال، مجموعه ورزشی بازیهای آسیایی، بازار چینیها، بازار قدیمی ماهی فروشان، بازار بزرگ، باغهای درون شهر از جمله باغ معروف جایاانکول، بقایای ساختمان شهرداری (متعلق به دوره استعمار) و زندان‌های قدیمی نزدیک آن را نام برد.جاکارتا شهری قلعه‌ای و قدیمی است و در منطقه‌ای با تاریخ کهن قرار دارد. گفته شده که این منطقه مقرّ انسان‌های نخستین بوده‌است. در سده چهارم میلادی، دولتی هندو ـ جاوه‌ای در جاکارتا فرمانروایی می‌کرده‌است. سابقه جاکارتا، به سبب واقع شدن در جزیره جاوه، با پیشینه این جزیره درآمیخته‌است.نام‌های قبلی آن سوندا کلاپا، جایاکارتا و بعد باتاویا بود. 

شهر بالی:

بالی (به انگلیسی: Bali) جزیره‌ای است واقع در کشور اندونزی، که از مراکز گردشگری مهم جهان به‌شمار می‌رود.بالی جزیرهٔ خدایان، جزیره کوچکی از بزرگ‌ترین مجمع الجزایر جهان و بزرگ‌ترین کشور مسلمان جهان یعنی کشور اندونزی است. این جزیره محل تلاقی دو اقیانوس آرام و اقیانوس هند است و در نتیجه از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردار است و مانند بسیاری از جزایر دیگر اندونزی، ویژگی مخصوص به خود را دارد. ویژگی که نام این جزیره را در فهرست برترین مقاصد گردشگری جهان قرار داده‌است.این جزیره جمعیتی بیش از سه میلیون نفر داشته که قریب به اتفاق ساکنان آن اهل اندونزی هستند اما در سال‌های اخیر به دلیل رشد فراوان صنعت گردشگری افراد بسیاری از استرالیا و اروپا به این جزیره مهاجرت نموده و در بالی کار و زندگی می‌کنند.این جزیره که مساحتی بالغ بر ۵۶۳۶ کیلومتر مربع را پوشش داده‌است، از لحاظ آتش فشانی فعال بوده و خاک آن برای کشاورزی بسیار حاصلخیز است. اما سوگولی آتشفشان‌های بالی کوه گودان آگانگ بوده که «مادر کوه‌ها» نامیده می‌شود. این کوه، آتشفشانی فعال بوده و ارتفاعی بیش از ۳۰۰۰ متر دارد.این جزیره دارای مناطق مختلفی است که از معروف‌ترین نقاط آن کوتا (به انگلیسی: Kuta) و اوبود (به انگلیسی: UBUD) را می‌توان نام برد. در شمال و جنوب کوه‌های مرکزی این جزیره زمین‌های بسیاری حاصلخیزی برای کشاورزی وجود دارد که از آن برای کاشت برنج استفاده می‌کنند. مزارع پلکانی برنج بالی نیز خود شهرت جهانی داشته و از جاذبه‌های گردشگری این منطقه می‌باشند.بالی یکی از زیباترین و مشهورترین جزیره اندونزی است که در جنوب خط استوا بین جاوه در غرب و لومبوک در شرق قرار گرفته‌است. فواصل هوایی این جزیره تا جاکارتا حدود ۲ ساعت و تا تهران با محاسبه توقف بین پروازی در شهرهای دوحه، کوالالامپور یا سنگاپور حدود ۱۵ ساعت می‌باشد.بزرگ‌ترین شهر و مرکز اداری این جزیره نیز شهر دنپازار است که حدود چهارصد هزار نفر جمعیت دارد. جزیره اندونزیایی بالی دارای گنجینه‌های بسیاری است: طبیعت زیبا، پوشش گیاهی متنوع و دنیای منحصربه‌فرد زیر آب، شالیزارهای پلکانی برنج، رودها و آبشارها. اما گنجینه ویژه جزیره بالی سنت‌ها و رسوم این جزیره است که در قبال فستیوال‌های گوناگونی پذیرای گردشگران می‌باشد. هر فصل از سال که باشد خورشید هر روز حوالی ۶ بامداد در جزیره بالی طلوع می‌کند. این جزیره کوچک و سرسبز اندونزی یکی از اماکن اکو گردشگری بسیار جذاب جهان و قارهٔ آسیا است که در هر زمانی از سال تعداد بسیار زیادی گردشگر به آن سفر می‌نمایند. 

شروط و الزامات اولیه برای مهاجرت به اندونزی  

موسسه تایمز با دارا بودن ایجنت رسمی در کشور اندونزی و ایجاد کانال های ویژه برای مهاجرین میتوانید کلیه فرایند مهاجرت شما به کشور اندونزی را بر عهده بگیرد، از طرفی تعهدات موسسه تایمز در قبال پرونده مهاجرتی متقاضی مشروط به رعایت ضوابط و تعهد به قرارداد در حین اجرای قرارداد میباشد . برخی از تعهدات متقاضی در این خصوص عبارتتند از :

  • شرط شماره 1: تحویل کلیه اسناد و مدارک متقاضی
  • شرط شماره 2: عقد قرارداد رسمی با موسسه تایمز
  • شرط شماره 3: پرداخت حق الوکاله وکیل امور مهاجرتی اندونزی و هزینه های دولتی
  • شرط شماره 4: در دسترس بودن متقاضی در طول مدت قرارداد
  • شرط شماره 5: ایجاد همکاری لازم در طی فرایند اجرایی
  • شرط شماره 6: متعهد به مفاد قرارداد منعقده

مراحل و فرایند مهاجرت به اندونزی توسط موسسه تایمز

  • مشاوره و امکان سنجی:

با توجه به اینکه پروسه مهاجرتی هر شخص یک موضوع بسیار مهم و تاثیر گذار در آینده فرد میباشد لذا بمنظور جلوگیری از اتلاف زمان و سرمایه افراد قبل از هر گونه اقدام برای مهاجرت به کشور اندونزی لازم است ابتدا پرونده شما توسط مشاور و وکلای مجرب موسسه بررسی شود و سپس در صورت امکان میتوان نسبت به عقد قرارداد با موسسه تایمز گروپ اقدام شود ، در این مرحله ابتدا پرونده متقاضی ، شرایط عمومی و خصوصی ، اهداف مهاجرتی فرد و .... بررسی شده و در صورت امکان نسبت به تنظیم و عقد قرارداد اقدام میشود. 

  • تنظیم و عقد قرارداد مهاجرتی:

 پس از بررسی اولیه پرونده شما در خصوص مهاجرت به اندونزی شما میتوانید میتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به عقد قرارداد با موسسه اقدام نمایید که در ادامه هر کدام از این دو روش را توضیح خواهیم داد :

1- عقد قرارداد غیر حضوری : در این روش شما میتوانید کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز را در شهر شخود آماده سازی کرده و سپس با حضور در دفاتر اسناد رسمی شهر خود  مدارک خود را تایید و قرارداد مربوطه را امضا و بهمراه گواهی امضا به آدرس دفتر موسسه پست کنید .

2- عقد قرارداد حضوری :  برای عقد و امضای حضوری قرارداد شما میتوانید با هماهنگی قبلی به دفتر موسسه مراجعه نموده و نسبت به تنظیم و امضای قرارداد مهاجرتی اندونزی اقدام نمایید . شما همچنین میتوانید با هماهنگی قبلی نسبت به دریافت یک نسخه پیش نویس قرارداد اقدام نمایید.

  • آماده سازی مدارک و شرایط الزامی:

در این مرحله که یکی از مهمترین بخش ها برای موفقیت در پرونده های مهاجرتی مربوط به کشور اندونزی میباشد ضمن تشکل پرونده ، کلیه داکیومنت ها ، اسناد و مدارک لازم توسط کارسناسان و وکلای موسسه گردآوری و آماده سازی میشوند . لازم به ذکز است متقاضی میبایست کلیه همکاری لازم را در این مرحله با موسسه داشته باشد.

  • آغاز فرایند اجرایی طبق مفاد قرارداد:

در این مرحله فرایند مهاجرت به اندونزی آغاز شده و بطور مرتب گزارش کار توسط ایجنت رسمی مجموعه در کشور هدف به متقاضی اعلام میشود . این مرحله شامل انجام کلیه امور اداری در اداره مهاجرت اندونزی ، کنسولگری و سایر سازمان ها و ارگان های مربوطه میباشد.

شرایط و مدارک لازم برای گرفتن مهاجرت به اندونزی  

هر فرد بنا بر شرایط خود میتواند نسبت به مهاجرت به کشور اندونزی اقدام کند ، شرایط و مدارک عمومی برای هر فردی که تصمیم دارد به اندونزی مهاجرت کند به شرح زیر است. 

  • دارا بودن پاسپورت با مهلت حداقل 12 ماهه تا پایان انقضا
  • کارت شناسایی ملی و جدید
  • 3 نسخه وکالت نامه محضری
  • ترجمه رسمی مدارک ممهور به مهر دادگستری
  • آخرین مدرک تحصیلی (در صورت نیاز)
  • تنظیم قرارداد مهاجرتی رسمی با موسسه تایمز
  • سایر شرایط: تماس گرفته شود ....

مهاجرت دائم به کشور اندونزی

قبل از اینکه به مهاجرت با اجازه اقامت دائم در کشور اندونزی بپردازیم بهتر است ابتدا مقوله مهاجرت بهمراه اجازه اقامت دائم از دید جهانی را توضیح دهیم . همه کشورها اجازه اقامت دائم اعطا نمی‌کنند و اجازه‌ها و شرایط هر کشور بطور گسترده‌ای با یکدیگر متفاوت هستند. هر کشور در خصوص مهاجرت دائم تعاریف مختلفی دارند که روابطشان با سایر کشورها نیر بر این اساس تنظیم می‌گردد. مهاجرت دائم ممکن است در برخی از کشورها نیاز به طی کردن پروسه مینیمم زمان اقامت در کشور بعد از اعطای اقامت دائم باشد . برای مثال در آمریکا وضعیت تابعیت یا اقامت دائم بسته به این است که فرد اگر بیش از زمان مشخص شده خارج از کشور میزبان باشد. تابعیت خود را از دست می‌دهد. از طرفی کسی که مهاجرت دائمی کرده است اگر به وظایف شهروندی‌اش عمل نکند، وضعیت مهاجرتی و اجازه اقامت دائم خود را از دست می‌دهد. اندونزی از جمله کشورهایی است که شرایط بخصوصی را برای مهاجرت به مهاجران قرار داده است ، پیشنهاد میشود برای بررسی شرایط و مشاوره تخصصی با وکلای گروه تایمز تماس گرفته تا در صورت امکان در سریع ترین زمان ممکن فرایند مهاجرتی و پروسه اخذ شهروندی خود را در کشور اندونزی آغاز نمایید.

مهاجرت موقت به کشور اندونزی

قبل از اینکه به موضوع مهاجرت با اجازه اقامت موقت کشور اندونزی بپردازیم ، قصد داریم مقوله مهاجرت موقت را بطور مختصر تعریف کنیم ، مهاجرت با اجازه اقامت موقت (انگلیسی: Temporary resident) حق اقامت یک تبعه خارجی در یک کشور بر اساس یک دوره زمانی مشخص است (از طریق دریافت روادید یا اجازه اقامت) بدون حقوق شهروندی کامل. این اجازه ممکن است برای تحصیل، تجارت یا دلایل دیگر اعطا شود. در خصوص مهاجرت موقت هرکشور قوانین و سیاست‌های خاص و مختص به خود را دارد . پیشنهاد میشود برای بررسی شرایط و مشاوره تخصصی با وکلای گروه تایمز تماس گرفته تا در صورت امکان در سریع ترین زمان ممکن پروسه و فرایند مهاجرتی شما بصورت موقت در کشور اندونزی را آغاز نمایید.

مدت زمان انجام پروسه مهاجرت به کشور اندونزی چقدر است؟

در حال حاضر روش ها و راه های مختلف و متنوعی برای مهاجرت به کشور اندونزی وجود دارد ، لذا با توجه به روش انجام کار پروسه مهاجرت به کشور اندونزی در مدت زمان 4 الی 10 ماه انجام میشوند ، این زمان با در نظر گرفتن روش کارمیتواند کمتر یا بیشتر شود . (بمنظور تعیین شرایط و مناسب ترین روش برای مهاجرت به اندونزی میتوانید با مشاوران و وکلای موسسه تایمر تماس بگیرید)

هزینه مهاجرت به کشور اندونزی

هزینه مهاجرت به اندونزی بطور مستقیم با روش انجام کار رابطه مستقیم دارد ، برای مثال در حال حاضر مهاجرت به اندونزی از طریق کار و استخدام با هزینه مهاجرت به اندونزی از طریق ازدواج  یا هزینه مهاجرت به این کشور از طریق بیزینس و تاسیس کمپانی هر کدام با هزینه های مختلف نسبت به هم انجام میشود . لذا تعیین دقیق هزینه های مهاجرتی مرتبط با اندونزی به شرایط اختصاصی و روش کار بستگی دارد . اگر قصد دارید از هزینه های دقیق مهاجرت به اندونزی مطلع شوید میتوانید با مشاوران و وکلای ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید (پس از ثبت و تکمیل فرم مشاوره در سایت)

روش های مهاجرت به اندونزی

 روش های مختلفی برای مهاجرت به اندونزی وجود دارد ، در زمان حاضر بیش از 10 کانال و روش مهاجرتی وجود داشته که به اقتضای شرایط فردی و ماهیت هر پرونده یکی از این روش ها برای متقاضی انتخاب و پیش برده میشود ، در زیر برخی از رایج ترین روش های مهاجرتی مربوط به کشور اندونزی نام برده شده است .

مهاجرت به اندونزی از طریق ازدواج

در تاریخی که این متن گردآوری شده است امکان مهاجرت به اندونزی از طریق ازدواج وجود داشته (لذا برای دریافت دقیق شرایط مهاجرتی اندونزی در زمان فعلی حتما با مشاوران و وکلای موسسه تایمز تماس بگیرید) ، بر اساس قوانین سرزمینی این کشور برای مهاجرت به اندونزی از روش ازدواج، ابتدا در صورتی که یک مرد با تابعیت این کشور با زنی ازدواج کند که تابعیت خارج از این کشور را دارد، می تواند برای همسر خود درخواست اقامت کند و بلعکس این شرایط امکانپذیر است .

مهاجرت به اندونزی از طریق تولد فرزند

در تاریخی که این متن گردآوری شده است امکان مهاجرت به اندونزی از طریق تولد فرزند وجود داشته (لذا برای دریافت دقیق شرایط مهاجرتی اندونزی از طریق تولد فرزند در زمان فعلی حتما با مشاوران و وکلای موسسه تایمز تماس بگیرید) ، در بسیاری از موارد مشاهده شده است که افرادی عامدانه و با قصد مهاجرت به کشور اندونزی و تابیعت کودک خود در این کشور ، اقدام به تولد فرزند خود در خاک این کشور می نمایند، بر اساس قواعد کلی کشور ها را می توان به دو دسته تقسیم کرد، کشورهایی که برای اعطای اقامت خود از قاعده ی خاک تبعیت دارند و کشور هایی که برای اعطای اقامت خود از قاعده ی خون تبعیت دارند یعنی به عبارتی نژاد و ملیت نوزاد متولد شده همتراز با خاک خودشان باشد.

مهاجرت به اندونزی از طریق سرمایه گذاری

در تاریخی که این متن گردآوری و نگارش شده است امکان مهاجرت به اندونزی از طریق سرمایه گذاری وجود داشته (لذا برای دریافت دقیق شرایط مهاجرتی اندونزی از طریق سرمایه گذاری در زمان فعلی حتما با مشاوران و وکلای موسسه تایمز تماس بگیرید) ، یکی از راه های مهاجرت به اندونزی از طریق سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری در یک طرح نوین با پتانسیل رشد بالا است که میتواند در نهایت منجر به مهاجرت به کشور اندونزی   برای سرمایه گذار شود.

مهاجرت به اندونزی از طریق راه اندازی بیزینس

در تاریخی که این متن گردآوری و نگارش شده است امکان مهاجرت به  اندونزی از طریق راه اندازی بیزینس وجود داشته (لذا برای دریافت دقیق شرایط مهاجرتی اندونزی از طریق راه اندازی بیزینس در زمان فعلی حتما با مشاوران و وکلای موسسه تایمز تماس بگیرید) ممکن است پاره ای از مسائل مرتبط با مهاجرت به اندونزی برای مخاطبانی که قصد مهاجرت به   اندونزی از طریق راه اندازی بیزینس را دارند سوال بوجود بیاید، اگر بدنبال مهاجرت به این کشور از این طریق هستید میتونید با ایجاد کسب و کار و راه اندازی بیزینس تحت شرایط خاص شرایط مهاجرت خود را به اندونزی فراهم نمایید.

مهاجرت به اندونزی از طریق سایر روش ها

ما در موسسه تایمز امکان این را فراهم کرده ایم که بطور عملیاتی با بکارگیری 12 روش مهاجرتی، متناسب با شرایط متقاضی در سریعترین زمان ممکن شرایط مهاجرت فرد را فراهم نماییم . بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سایر روش های مهاجرتی به کشور اندونزی با کارشناسان ما در موسسه تایمز تماس بگیرید.

برای مهاجرت به اندونزی از کجا شروع کنیم ؟

همواره پروسه مهاجرت به کشورهای مختلف ، از دغدغه های همیشگی ملل و تابعیت های مختلف بوده است، بواسطه مخاجرت به اندونزی میتوان از مزایایی که این کشور برای مردم خود در نظر گرفته اند و جایگاه و اعتبار بین المللی آن بهره مند شد  ، مزایایی همچون افتتاح حساب ارزی یا حساب بانکی بین المللی در بانک های این کشور ، دریافت دفترچه درمانی و شهروندی این کشور و ... سعی ما همواره بر این است تا با اطلاع از وضعیت موجود و نوشته هایی کوتاه و مختصر، آگاهی کافی را در ذهن مخاطب خود ایجاد کرده و آنرا برای یک مهاجرت با کیفیت بالا آماده کنیم، این لیاقت شما است تا مهاجرت با کیفیت را به همراه شرایط مساعد تجربه کنید.

اگر اکنون تصمیم جدی برای مهاجرت به اندونزی دارید پیشنهاد میشود ابتدا با ثبت درخواست خود در فرم مشاوره ، قبل از هر چیز با مشاوران و وکلای موسسه مشورت نمایید و شرایط خود را با ما در میان بپذارید . کارشناسان موسسه حداکثر ظرف مدت 1 ساعت با شما تماس گرفته و سایر مراحل و شرایط را با شما هماهنگ میکنند.

هیچ دیدگاهی یافت نشد

تا کنون هیچ پرسش و یا دیدگاه عمومی برای این خدمت ثبت نشده است ! شما اولین نفر باشید !

{{--sticky contact buttons--}}