تایمز گروپ
آخرین پاسخگویی: 18 روز قبل
دنبال کردن پروفایل فعالیت از  June 2024 تعداد پرونده   (0)

مهاجرت به کشور کانادا

اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید و دنبال یک راه مطمئن و آسان در عین حال سریع برای مهاجرت به این کشور هستید همین الان با کارشناسان و وکلای مهاجرتی گروه تایمز تماس گرفته و پروسه مهاجرتی خود در کشور کانادا را از همین الان شروع کنید .

0
(0)
0 97
2 ماه قبل
  • CAP385

شرایط مهاجرت به کشور کانادا

اگرچه مهاجرت بشر برای مدت صدها هزار سال وجود داشته و دارد اما «مهاجرت» در مفهوم مدرن به حرکت و کوچ افراد از یک ملیت- کشور به کشور دیگر، که در آنجا شهروند نیستند، محسوب می‌شود. مهاجرت به کشور کانادا به طور ضمنی به اقامت درازمدت در این کشور گفته می‌شود و توریست‌ها و بازدیدکنندگان موقت و کوتاه مدت که به  کانادا سفر میکنند به‌عنوان مهاجر شناخته نمی‌شوند . کشور کانادا از جمله کشورهایی است که شرایط و ضوابط مشخص و بخصوصی را برای مهاجران قرار داده است ، مهاجرت به کشور کانادا با توجه به شرایط این کشور میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد ، ما در موسسه تایمز گروپ با ایجاد ایجنت های رسمی و تشکیل روابط سازمانی در کشور کانادا میتوانیم در سریعترین زمان با بکارگیری راهکارهای مناسب پروسه مهاجرتی شما را بر عهده بگیریم. 

معرفی کوتاه کشور کانادا برای مهاجرت

کانادا (به انگلیسی: Canada) کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی است که از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده‌ است. این کشور از شرق تا اقیانوس اطلس، از غرب تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی گسترده‌است و از جنوب با ایالات متحده آمریکا همسایه است. کانادا با مساحت ۹٬۹۸۴٬۰۰۰ کیلومتر مربع، دومین کشور پهناور جهان از نظر مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت خشکی است. مرز مشترک کانادا با ایالات متحده، طولانی‌ترین مرز زمینی در جهان است. پایتخت کانادا اُتاوا و تورنتو بزرگ‌ترین شهر آن کشور است. بخش زیادی از سرزمین کانادا به دلیل سرما و نزدیکی به قطب شمال، خالی از سکنه است. حکومت کانادا یک پادشاهی مشروطه، فدرال و سکولار با دموکراسی پارلمانی است که در حال حاضر پادشاه چارلز سوم پادشاه این کشور است. ساختار پادشاهی کانادا، دولت فدرال، دو مجلس سنا و عوام، دولت‌های ایالتی و فرماندار کل که به عنوان نمایندهٔ چارلز ایفای نقش می‌کند، تشکیل شده‌است. رأی‌دهندگان کانادا و شهروندان نیز در قاعدهٔ این هرم قرار می‌گیرند. این کشور توسط دولت‌های مستقل از هم اداره می‌شود، که در مجموع زیر پوشش دولت فدرال قرار گرفته‌اند. چارلز پادشاه بریتانیا، پادشاه کشور کانادا نیز هست و قانون به امضاء و به نام او رسمیت و ضمانت اجرایی پیدا می‌کند.

مهمترین و بهترین شهرهای مهاجرپذیر کانادا کدام است ؟

شهر اُتاوا:

اُتاوا یا آتوا (به انگلیسی: Ottawa) پایتخت کشور کانادا و چهارمین شهر بزرگ این کشور است. این شهر در آمریکای شمالی و در کنار رودخانهٔ اتاوا (شعبهٔ رودخانه سن‌لوران) واقع شده‌است. تلفظ اُتاوا که در بین فارسی زبانان و در برخی زبان‌های دیگر مثل عربی متداول است، از تلفظ فرانسوی نام این شهر گرفته شده‌است و در مناطق فرانسوی زبان کانادا استفاده می‌شود. در انگلیسی کانادایی و آمریکایی نام این شهر آ-دو-وا تلفظ می‌شود. همچنین در انگلیسی بریتیش، تلفظ آ- تو-وا متداول است. اتاوا چهارمین پایتخت تمیز و پاکیزه در دنیا است. بر اساس یک مطالعه که توسط Business Canada انجام شد، اتاوا را به عنوان بهترین مکان برای زندگی در کانادا بر اساس درآمد، مالکیت خودرو، نرخ بیکاری، مسکن، آب و هوا و سبک زندگی قرار داد. عوامل فرهنگی عنصر کلیدی رتبه عالی اتاوا در این پژوهش بودند.

شهر تورنتو:

تورنتو (به انگلیسی: Toronto) مرکز استان انتاریو و پرجمعیت‌ترین شهر کانادا است. با جمعیت ۲٬۷۳۱٬۵۷۱ نفر در سال ۲۰۱۶، تورنتو چهارمین شهر پرجمعیت آمریکای شمالی پس از مکزیکو سیتی، نیویورک و لس آنجلس است. این شهر در منطقهٔ جنوب انتاریو و در شمال‌غرب دریاچهٔ انتاریو قرار دارد. تورنتو با جمعیتی بیش از ۲٫۵ میلیون نفر، پنجمین شهر آمریکای شمالی از حیث جمعیت است و ناحیهٔ شهری تورنتو با جمعیتی بیش از ۵ میلیون نفر، هفتمین ناحیهٔ شهری پرجمعیت آمریکای شمالی محسوب می‌شود. تورنتو قلب منطقهٔ تورنتوی بزرگ که به اختصار GTA یاد می‌شود است و بخشی از ناحیهٔ متراکم نعل اسب طلایی با جمعیتی بیش از ۸٫۱ میلیون نفر است که ۲۵ درصد از جمعیت کانادا را تشکیل می‌دهد. طبق سرشماری سال ۲۰۰۶، ناحیهٔ شهری تورنتو دارای ۵٬۱۱۳٬۱۴۹ نفر جمعیت و تورنتوی بزرگ دارای ۵٬۵۵۵٬۹۱۲ نفر جمعیت بوده‌است.

شروط و الزامات اولیه برای مهاجرت به کانادا  

موسسه تایمز با دارا بودن ایجنت رسمی در کشور کانادا و ایجاد کانال های ویژه برای مهاجرین میتوانید کلیه فرایند مهاجرت شما به کشور کانادا را بر عهده بگیرد، از طرفی تعهدات موسسه تایمز در قبال پرونده مهاجرتی متقاضی مشروط به رعایت ضوابط و تعهد به قرارداد در حین اجرای قرارداد میباشد . برخی از تعهدات متقاضی در این خصوص عبارتتند از :

  • شرط شماره 1: تحویل کلیه اسناد و مدارک متقاضی
  • شرط شماره 2: عقد قرارداد رسمی با موسسه تایمز
  • شرط شماره 3: پرداخت حق الوکاله وکیل امور مهاجرتی کانادا و هزینه های دولتی
  • شرط شماره 4: در دسترس بودن متقاضی در طول مدت قرارداد
  • شرط شماره 5: ایجاد همکاری لازم در طی فرایند اجرایی
  • شرط شماره 6: متعهد به مفاد قرارداد منعقده

مراحل و فرایند مهاجرت به کانادا توسط موسسه تایمز

  • مشاوره و امکان سنجی:

با توجه به اینکه پروسه مهاجرتی هر شخص یک موضوع بسیار مهم و تاثیر گذار در آینده فرد میباشد لذا بمنظور جلوگیری از اتلاف زمان و سرمایه افراد قبل از هر گونه اقدام برای مهاجرت به کشور کانادا لازم است ابتدا پرونده شما توسط مشاور و وکلای مجرب موسسه بررسی شود و سپس در صورت امکان میتوان نسبت به عقد قرارداد با موسسه تایمز گروپ اقدام شود ، در این مرحله ابتدا پرونده متقاضی ، شرایط عمومی و خصوصی ، اهداف مهاجرتی فرد و .... بررسی شده و در صورت امکان نسبت به تنظیم و عقد قرارداد اقدام میشود. 

  • تنظیم و عقد قرارداد مهاجرتی:

 پس از بررسی اولیه پرونده شما در خصوص مهاجرت به کانادا شما میتوانید میتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به عقد قرارداد با موسسه اقدام نمایید که در ادامه هر کدام از این دو روش را توضیح خواهیم داد :

1- عقد قرارداد غیر حضوری : در این روش شما میتوانید کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز را در شهر شخود آماده سازی کرده و سپس با حضور در دفاتر اسناد رسمی شهر خود  مدارک خود را تایید و قرارداد مربوطه را امضا و بهمراه گواهی امضا به آدرس دفتر موسسه پست کنید .

2- عقد قرارداد حضوری :  برای عقد و امضای حضوری قرارداد شما میتوانید با هماهنگی قبلی به دفتر موسسه مراجعه نموده و نسبت به تنظیم و امضای قرارداد مهاجرتی کانادا اقدام نمایید . شما همچنین میتوانید با هماهنگی قبلی نسبت به دریافت یک نسخه پیش نویس قرارداد اقدام نمایید.

  • آماده سازی مدارک و شرایط الزامی:

در این مرحله که یکی از مهمترین بخش ها برای موفقیت در پرونده های مهاجرتی مربوط به کشور کانادا میباشد ضمن تشکل پرونده ، کلیه داکیومنت ها ، اسناد و مدارک لازم توسط کارسناسان و وکلای موسسه گردآوری و آماده سازی میشوند . لازم به ذکز است متقاضی میبایست کلیه همکاری لازم را در این مرحله با موسسه داشته باشد.

  • آغاز فرایند اجرایی طبق مفاد قرارداد:

در این مرحله فرایند مهاجرت به کانادا آغاز شده و بطور مرتب گزارش کار توسط ایجنت رسمی مجموعه در کشور هدف به متقاضی اعلام میشود . این مرحله شامل انجام کلیه امور اداری در اداره مهاجرت کانادا ، کنسولگری و سایر سازمان ها و ارگان های مربوطه میباشد.

شرایط و مدارک لازم برای گرفتن مهاجرت به کانادا  

هر فرد بنا بر شرایط خود میتواند نسبت به مهاجرت به کشور کانادا اقدام کند ، شرایط و مدارک عمومی برای هر فردی که تصمیم دارد به کانادا مهاجرت کند به شرح زیر است. 

  • دارا بودن پاسپورت با مهلت حداقل 12 ماهه تا پایان انقضا
  • کارت شناسایی ملی و جدید
  • 3 نسخه وکالت نامه محضری
  • ترجمه رسمی مدارک ممهور به مهر دادگستری
  • آخرین مدرک تحصیلی (در صورت نیاز)
  • تنظیم قرارداد مهاجرتی رسمی با موسسه تایمز
  • سایر شرایط: تماس گرفته شود ....

مهاجرت دائم به کشور کانادا

قبل از اینکه به مهاجرت با اجازه اقامت دائم در کشور کانادا بپردازیم بهتر است ابتدا مقوله مهاجرت بهمراه اجازه اقامت دائم از دید جهانی را توضیح دهیم . همه کشورها اجازه اقامت دائم اعطا نمی‌کنند و اجازه‌ها و شرایط هر کشور بطور گسترده‌ای با یکدیگر متفاوت هستند. هر کشور در خصوص مهاجرت دائم تعاریف مختلفی دارند که روابطشان با سایر کشورها نیر بر این اساس تنظیم می‌گردد. مهاجرت دائم ممکن است در برخی از کشورها نیاز به طی کردن پروسه مینیمم زمان اقامت در کشور بعد از اعطای اقامت دائم باشد . برای مثال در آمریکا وضعیت تابعیت یا اقامت دائم بسته به این است که فرد اگر بیش از زمان مشخص شده خارج از کشور میزبان باشد. تابعیت خود را از دست می‌دهد. از طرفی کسی که مهاجرت دائمی کرده است اگر به وظایف شهروندی‌اش عمل نکند، وضعیت مهاجرتی و اجازه اقامت دائم خود را از دست می‌دهد. کانادا از جمله کشورهایی است که شرایط بخصوصی را برای مهاجرت به مهاجران قرار داده است ، پیشنهاد میشود برای بررسی شرایط و مشاوره تخصصی با وکلای گروه تایمز تماس گرفته تا در صورت امکان در سریع ترین زمان ممکن فرایند مهاجرتی و پروسه اخذ شهروندی خود را در کشور کانادا آغاز نمایید.

مهاجرت موقت به کشور کانادا

قبل از اینکه به موضوع مهاجرت با اجازه اقامت موقت کشور کانادا بپردازیم ، قصد داریم مقوله مهاجرت موقت را بطور مختصر تعریف کنیم ، مهاجرت با اجازه اقامت موقت (انگلیسی: Temporary resident) حق اقامت یک تبعه خارجی در یک کشور بر اساس یک دوره زمانی مشخص است (از طریق دریافت روادید یا اجازه اقامت) بدون حقوق شهروندی کامل. این اجازه ممکن است برای تحصیل، تجارت یا دلایل دیگر اعطا شود. در خصوص مهاجرت موقت هرکشور قوانین و سیاست‌های خاص و مختص به خود را دارد . پیشنهاد میشود برای بررسی شرایط و مشاوره تخصصی با وکلای گروه تایمز تماس گرفته تا در صورت امکان در سریع ترین زمان ممکن پروسه و فرایند مهاجرتی شما بصورت موقت در کشور کانادا را آغاز نمایید.

مدت زمان انجام پروسه مهاجرت به کشور کانادا چقدر است؟

در حال حاضر روش ها و راه های مختلف و متنوعی برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد ، لذا با توجه به روش انجام کار پروسه مهاجرت به کشور کانادا در مدت زمان 4 الی 10 ماه انجام میشوند ، این زمان با در نظر گرفتن روش کارمیتواند کمتر یا بیشتر شود . (بمنظور تعیین شرایط و مناسب ترین روش برای مهاجرت به کانادا میتوانید با مشاوران و وکلای موسسه تایمر تماس بگیرید)

هزینه مهاجرت به کشور کانادا

هزینه مهاجرت به کانادا بطور مستقیم با روش انجام کار رابطه مستقیم دارد ، برای مثال در حال حاضر مهاجرت به کانادا از طریق کار و استخدام با هزینه مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج  یا هزینه مهاجرت به این کشور از طریق بیزینس و تاسیس کمپانی هر کدام با هزینه های مختلف نسبت به هم انجام میشود . لذا تعیین دقیق هزینه های مهاجرتی مرتبط با کانادا به شرایط اختصاصی و روش کار بستگی دارد . اگر قصد دارید از هزینه های دقیق مهاجرت به کانادا مطلع شوید میتوانید با مشاوران و وکلای ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید (پس از ثبت و تکمیل فرم مشاوره در سایت)

روش های مهاجرت به کانادا

 روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد ، در زمان حاضر بیش از 10 کانال و روش مهاجرتی وجود داشته که به اقتضای شرایط فردی و ماهیت هر پرونده یکی از این روش ها برای متقاضی انتخاب و پیش برده میشود ، در زیر برخی از رایج ترین روش های مهاجرتی مربوط به کشور کانادا نام برده شده است .

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

در تاریخی که این متن گردآوری شده است امکان مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج وجود داشته (لذا برای دریافت دقیق شرایط مهاجرتی کانادا در زمان فعلی حتما با مشاوران و وکلای موسسه تایمز تماس بگیرید) ، بر اساس قوانین سرزمینی این کشور برای مهاجرت به کانادا از روش ازدواج، ابتدا در صورتی که یک مرد با تابعیت این کشور با زنی ازدواج کند که تابعیت خارج از این کشور را دارد، می تواند برای همسر خود درخواست اقامت کند و بلعکس این شرایط امکانپذیر است .

مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند

در تاریخی که این متن گردآوری شده است امکان مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند وجود داشته (لذا برای دریافت دقیق شرایط مهاجرتی کانادا از طریق تولد فرزند در زمان فعلی حتما با مشاوران و وکلای موسسه تایمز تماس بگیرید) ، در بسیاری از موارد مشاهده شده است که افرادی عامدانه و با قصد مهاجرت به کشور کانادا و تابیعت کودک خود در این کشور ، اقدام به تولد فرزند خود در خاک این کشور می نمایند، بر اساس قواعد کلی کشور ها را می توان به دو دسته تقسیم کرد، کشورهایی که برای اعطای اقامت خود از قاعده ی خاک تبعیت دارند و کشور هایی که برای اعطای اقامت خود از قاعده ی خون تبعیت دارند یعنی به عبارتی نژاد و ملیت نوزاد متولد شده همتراز با خاک خودشان باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

در تاریخی که این متن گردآوری و نگارش شده است امکان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری وجود داشته (لذا برای دریافت دقیق شرایط مهاجرتی کانادا از طریق سرمایه گذاری در زمان فعلی حتما با مشاوران و وکلای موسسه تایمز تماس بگیرید) ، یکی از راه های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری در یک طرح نوین با پتانسیل رشد بالا است که میتواند در نهایت منجر به مهاجرت به کشور کانادا   برای سرمایه گذار شود.

مهاجرت به کانادا از طریق راه اندازی بیزینس

در تاریخی که این متن گردآوری و نگارش شده است امکان مهاجرت به  کانادا از طریق راه اندازی بیزینس وجود داشته (لذا برای دریافت دقیق شرایط مهاجرتی کانادا از طریق راه اندازی بیزینس در زمان فعلی حتما با مشاوران و وکلای موسسه تایمز تماس بگیرید) ممکن است پاره ای از مسائل مرتبط با مهاجرت به کانادا برای مخاطبانی که قصد مهاجرت به  کانادا از طریق راه اندازی بیزینس را دارند سوال بوجود بیاید، اگر بدنبال مهاجرت به این کشور از این طریق هستید میتونید با ایجاد کسب و کار و راه اندازی بیزینس تحت شرایط خاص شرایط مهاجرت خود را به کانادا فراهم نمایید.

مهاجرت به کانادا از طریق سایر روش ها

ما در موسسه تایمز امکان این را فراهم کرده ایم که بطور عملیاتی با بکارگیری 12 روش مهاجرتی، متناسب با شرایط متقاضی در سریعترین زمان ممکن شرایط مهاجرت فرد را فراهم نماییم . بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سایر روش های مهاجرتی به کشور کانادا با کارشناسان ما در موسسه تایمز تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم ؟

همواره پروسه مهاجرت به کشورهای مختلف ، از دغدغه های همیشگی ملل و تابعیت های مختلف بوده است، بواسطه مخاجرت به کانادا میتوان از مزایایی که این کشور برای مردم خود در نظر گرفته اند و جایگاه و اعتبار بین المللی آن بهره مند شد  ، مزایایی همچون افتتاح حساب ارزی یا حساب بانکی بین المللی در بانک های این کشور ، دریافت دفترچه درمانی و شهروندی این کشور و ... سعی ما همواره بر این است تا با اطلاع از وضعیت موجود و نوشته هایی کوتاه و مختصر، آگاهی کافی را در ذهن مخاطب خود ایجاد کرده و آنرا برای یک مهاجرت با کیفیت بالا آماده کنیم، این لیاقت شما است تا مهاجرت با کیفیت را به همراه شرایط مساعد تجربه کنید.

اگر اکنون تصمیم جدی برای مهاجرت به کانادا دارید پیشنهاد میشود ابتدا با ثبت درخواست خود در فرم مشاوره ، قبل از هر چیز با مشاوران و وکلای موسسه مشورت نمایید و شرایط خود را با ما در میان بپذارید . کارشناسان موسسه حداکثر ظرف مدت 1 ساعت با شما تماس گرفته و سایر مراحل و شرایط را با شما هماهنگ میکنند.

هیچ دیدگاهی یافت نشد

تا کنون هیچ پرسش و یا دیدگاه عمومی برای این خدمت ثبت نشده است ! شما اولین نفر باشید !

{{--sticky contact buttons--}}